Meget lange 3 timer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Så vidt jeg kan huske gik 3 timer med veer hurtigere end de sidste 40 min Jesse blev afleveret i bh og er der for første gang alene.

Og ja, jeg ved godt at han nok skal klare det fint. Ja, jeg ved godt at jeg er en pylremor lige nu. Ja, han er 3 år og ikke 3 mdr. MEN JEG KAN IKKE GØRE FOR DET Min lille dreng et fremmed sted med en hel masse børn, som er SÅ store. Hvordan skal kan kunne klare drengene på 5 og 6 år?

Nu må jeg vist hellere holde kæft og begynde på noget rengøring

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Honningblomst

Kan godt forstå dig...Konrad startede i bh da han var 2 år og 5 mdr. men heldigvis var storebror der..nu er han rykket ind på en større stue og storebror er stoppet og det er MEGET hårdt for ham...har mest lyst til at holde ham hjemme, men det hjælper jo ingen steder. I dag græd han dog ikke..

Er de store børn ikke startet i SFO der hvor han går og er stuerne aldersopdelt??

Knus Eva..med to skolebørn...vildt..

Anmeld

17. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Eva skriver:

Kan godt forstå dig...Konrad startede i bh da han var 2 år og 5 mdr. men heldigvis var storebror der..nu er han rykket ind på en større stue og storebror er stoppet og det er MEGET hårdt for ham...har mest lyst til at holde ham hjemme, men det hjælper jo ingen steder. I dag græd han dog ikke..

Er de store børn ikke startet i SFO der hvor han går og er stuerne aldersopdelt??

Knus Eva..med to skolebørn...vildt..

Hejsa, nej vi har ingen stuer. De er 33 børn i alt så der er aktivitetsopdeling i stedet for. Og de begynder først i sfo når de skal begynde i skolen. Vi har mega børnemangel i børnehaverne, og når de store stopper til august har børnehaven under 30 børn
Og ja det er vildt at du har 2 skolebørn

Knus Jeanne som stadig ikke har rejst sig for at gøre rent

Anmeld

17. april 2009

Lusi

Forstår dig så udemærket godt..
Imorges kl. 8.45 var jeg henne og aflevere Luna i vuggestuen.
Hun startede i onsdags og har været der med hende de to dage, men idag skulle jeg altså gå fra hende..
De sagde selvfølgelig de ville ringe hvis der blev noget, men de ville ringe efter en times tid, når jeg ku hente hende.. Nu er den time altså gået og har stadig ik hørt noget fra dem, så det går jo åbenbart rigtig godt
Men det er en helt forfærdelig følelse at sidde med nu..
Men jo ik så underligt når man har tilbragt 10 måneder med hende HVER dag.

Anmeld

17. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Lykke86 skriver:

Forstår dig så udemærket godt..
Imorges kl. 8.45 var jeg henne og aflevere Luna i vuggestuen.
Hun startede i onsdags og har været der med hende de to dage, men idag skulle jeg altså gå fra hende..
De sagde selvfølgelig de ville ringe hvis der blev noget, men de ville ringe efter en times tid, når jeg ku hente hende.. Nu er den time altså gået og har stadig ik hørt noget fra dem, så det går jo åbenbart rigtig godt
Men det er en helt forfærdelig følelse at sidde med nu..
Men jo ik så underligt når man har tilbragt 10 måneder med hende HVER dag.

Jeg har også aftalt med vores gog at jeg skal ringe kl 12 for at høre om han skal hjem. Han har fået madpakke med til kl 14, i tilfælde af at han har det rigtig sjovt. Nu må vi se hvordan der går

Anmeld

17. april 2009

Honningblomst

Jeanne skriver:

Hejsa, nej vi har ingen stuer. De er 33 børn i alt så der er aktivitetsopdeling i stedet for. Og de begynder først i sfo når de skal begynde i skolen. Vi har mega børnemangel i børnehaverne, og når de store stopper til august har børnehaven under 30 børn
Og ja det er vildt at du har 2 skolebørn

Knus Jeanne som stadig ikke har rejst sig for at gøre rent

Slap du af og prøv at nyde det...rengøringen kan du jo altid tage.
DEt er da en lille hyggelig bh, det er en stor bh Konrad går i...men det fungerer nu fint.
Knus..

Anmeld

17. april 2009

Lusi

Jeanne skriver:

Jeg har også aftalt med vores gog at jeg skal ringe kl 12 for at høre om han skal hjem. Han har fået madpakke med til kl 14, i tilfælde af at han har det rigtig sjovt. Nu må vi se hvordan der går

Er helt sikker på han hygger sig gevaldigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.