Hej novembermødre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.906 visninger
24 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Stinmaj

Har lige læst alt det med Tildes mor - Årh hvor vildt. Og vildt underligt at lave sådan et set-up. Til hvad nytte? Snage i folks liv? Er der en økonomisk bagtanke? Jeg forstår det bare ikke?

Var der nogen af jer, som nogensinde FIK den forklaring? Hun har forresten også en blog:  http://fraentilfire.wordpress.com/2012/05/ som jeg glædede mig til at læse. Man må godt nok have meget tid i overskud hvis man bare gør det for sjov.

Jeg kan forstå, at der er en facebookgruppe for novembermødre. Hvis i tør stole på, at jeg ikke er en gammel gris som sidder i et mørkt kammer  i underbukser og fantaserer om gravide kvinder, og laver falske profiler for at lure på mavebilleder med tøj på (ej for helvede, det er mystisk altså), må jeg så allernådigst komme med i den?

Jeg hedder Christine Thomsen hvis der er nogen der vil finde mig. Jeg skifter lige mit profilbillede så jeg ikke er Whitney Houston mere.

Kram til alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Timse

Ja det virker meget mærkeligt og mystisk, og jeg fik ingen forklaring... men jeg følre mig da helt ærligt lidt underlig... man deler jo nogle ting herinde og føler med andre samt følger med i deres liv og situationer. Men sån er det jo nok engang imellem med internettet

Jeg synes bare vi skal forsætte og nyde vores egen og rigtige maver

Timse/Tine

Anmeld

6. maj 2012

NNGG

hej November-mødre.

Ja, utroligt man har sådan et behov!

Ja, har det samme spørgsmål? Er det muligt at komme med i gruppen på FB? Mit navn er Nanna, 21 år, venter mit første barn. Jeg har også skrevet i lær-hinanden-at-kende-tråden

Anmeld

7. maj 2012

LRKH

Bare lige for at være nysgerrig - Det har jeg ikke hørt, hvad er det for noget?
Bare for at snage  

Anmeld

8. maj 2012

Oktopus

8. maj 2012

Stinmaj

LRKH skriver:

Bare lige for at være nysgerrig - Det har jeg ikke hørt, hvad er det for noget?
Bare for at snage  

mener du det med Tildes mor? En trillingemor, som slet ikke fandtes

Anmeld

8. maj 2012

Sukkermåsen

Hej jeg ville også gerne være med på Fb hvis det er muligt

Jeg hedder Sheila Marile Andersen og venter barn nr. 2 og er 26 år

Anmeld

8. maj 2012

Stinmaj

Sukkermåsen skriver:

Hej jeg ville også gerne være med på Fb hvis det er muligt

Jeg hedder Sheila Marile Andersen og venter barn nr. 2 og er 26 år

Der er ikke rigtig nogen der har tilføjet mig endnu siden jeg spurgte herinde, hvis den overhovedet findes ??? Ellers kan vi jo lave en. Så kan det være der kommer flere til efterhånden. 

Har ikke lige prøvet at oprette en gruppe før, men prøver lige

Anmeld

8. maj 2012

LRKH

Ja, det var det jeg mente, men jeg fandt tråden igår, så læste lige lidt om det.. Mærkeligt at have det behov..

Jeg har heller ikke fået svar fra FB, men kunne da også godt være interesseret i en FB-gruppe  

Anmeld

8. maj 2012

Stinmaj

Jeg skal åbenbart være venner med jer før jeg kan tilføje nogen til en gruppe. Så jeg tilføjer lige Sheila og prøver igen (ARG den teknik altså !)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.