Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej alle Ja nu blev jeg jo indlagt og sat i gang med Liva pga begyndende svangerskabsforgiftning, så der prøvede jeg jo ikk at få veer hjemme, vandet som gik eller andet....Så piger hvor længe skal der være mellem veerne som 2. Gangs gravid?? Hvor længe skal de vare?? Og hvordan er det man tager tid på dem??
Og skal man ringe ind når vandet går?? Håber på lidt hjælp.. fra mig med termin om 2 mdr.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg var rigtig i tvivl her anden gang... Så jeg ringede til fødegangen og de bad mig komme da jeg faktisk ikke kunne føre en samtale med dem pga veer....
Mener det er 2-3 min der skal være imellem veerne - Hæng mig ikke op på det...
Mira0911 skriver: Jeg var rigtig i tvivl her anden gang... Så jeg ringede til fødegangen og de bad mig komme da jeg faktisk ikke kunne føre en samtale med dem pga veer.... Mener det er 2-3 min der skal være imellem veerne - Hæng mig ikke op på det...
LotteN skriver: Ja, jeg fik afvide fra jordmoderen af jeg skulle huske det skulle gøre rigtig ondt før jeg kom ind..Jeg nåede aldrig sygehuset, fødte på hovedvejen, så jeg kan heller ikke lige hjælpe dig
Ja, jeg fik afvide fra jordmoderen af jeg skulle huske det skulle gøre rigtig ondt før jeg kom ind..Jeg nåede aldrig sygehuset, fødte på hovedvejen, så jeg kan heller ikke lige hjælpe dig
Mor til Liva skriver: Det gjorde det så også, eller hva?! Altså gjorde ondt Vi bor heldigvis tæt på sygehuset, så mon ikk jeg når det
Det gjorde det så også, eller hva?! Altså gjorde ondt Vi bor heldigvis tæt på sygehuset, så mon ikk jeg når det
LotteN skriver: det gjrode ondt, men I meget kort tid(evt se her https://www.baby.dk/debat/167279pi1/foedsel/lykkes- vej-til-verden-paa-hovedvej-a13.aspx)Men ja, selvfølgelig når du det da.Men husk da at spørg din JM ved næste konsultation, så er du sikker på du gør det rigtige Held og lykke med fødslen til den tid
det gjrode ondt, men I meget kort tid(evt se her https://www.baby.dk/debat/167279pi1/foedsel/lykkes- vej-til-verden-paa-hovedvej-a13.aspx)Men ja, selvfølgelig når du det da.Men husk da at spørg din JM ved næste konsultation, så er du sikker på du gør det rigtige Held og lykke med fødslen til den tid
Jeg fik at vide at som flergangsfødende,skal man ringe når der er 8-10 minutter imellem veerne,da det pludeslig kan gå meget hurtigt,når man har født før.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128