Personlig bog..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.155 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

crille

Hej alle.. 

Har set og hørt at man kan få designet sådan en personlig bog til fx fødselsdag/dåb/navngivning.

Den må gerne have et eventyr eller fortælling i og altså ikke være en decideret barnets bog. 

Kan sagtens finde steder der gør det, men er meget interesseret i at høre om der er andre der har gjort sådan, hvad det har kostet, hvor fien de har været når de er kommet frem og hvor meget de er brugt efterfølgende  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Mussen2

crille skriver:

Hej alle.. 

Har set og hørt at man kan få designet sådan en personlig bog til fx fødselsdag/dåb/navngivning.

Den må gerne have et eventyr eller fortælling i og altså ikke være en decideret barnets bog. 

Kan sagtens finde steder der gør det, men er meget interesseret i at høre om der er andre der har gjort sådan, hvad det har kostet, hvor fien de har været når de er kommet frem og hvor meget de er brugt efterfølgende  

Vi har brugt den en del. Men vores dattr også en læsehest den blev læst flittig og har så været fravalgt lidt en en længere periode. Nu hvor hun er 3 og er blevet storesøster synes hun igen den er rigtig sjov.

Kvaliteten er ok, men ikke prangende

Anmeld

6. maj 2012

Mussen2

crille skriver:

Hej alle.. 

Mener den kostede et par hundrede

Anmeld

6. maj 2012

crille

Mussen2 skriver:

Vi har brugt den en del. Men vores dattr også en læsehest den blev læst flittig og har så været fravalgt lidt en en længere periode. Nu hvor hun er 3 og er blevet storesøster synes hun igen den er rigtig sjov.

Kvaliteten er ok, men ikke prangende

Hvor er den fra??  

Anmeld

6. maj 2012

dorthemus

Jeg gav min datter en i dåbsgave...mener hjemmesiden hedder minpersonligebog eller noget i den retning

Anmeld

6. maj 2012

Mussen2

crille skriver:

Hvor er den fra??  

Min-personlige-historie.dk

Anmeld

16. maj 2012

O_madsen

hej

ved ikke om du allerede har købt...?

Ellers er der også www.kidstoria.dk hvor man kan få barnets billede med i bogen

Anmeld

16. maj 2012

AndreasMor84

crille skriver:

Hej alle.. 

vi har den der hedder "babybogen" fra minpersonligebog.dk. Det er et eventyr

Anmeld

23. maj 2012

Jeg har haft købt 2 på www.sjovbog.dk.

Den kom nærmest med det samme, og kvallitetn er rigtig fin.

Anmeld

24. maj 2012

lamalie

Der findes også den gode gamle med, med klippe klister mystiske ting og sager ind - og der kan man ihvertfald i Sverige (sikkert også i Danmark) få "barnets første bog som er fortrykt med overskrifter til diverse ting og sager. Jeg sidder selv med reklame og tryk til hverdag og der er i min optik et eller andet fedt over den stoflighed man får ved den hjemmelavede. MEN smag og behag ;-)

mange venlige hilsner

Lamalie.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.