kan jeg regne med det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

803 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anonym trådstarter

hvor meget KAN man regne med en Clariant over sms?

Jeg er gravid med mit 2 barn - og kunne desværre ikke få oplyst til Md-scanningen hva der gemte sig derinde, da den lille myr havde samlet benene så fint! desværre fik jeg en meget ked datter - og derfor havde hørt lidt om en Clariant kunne mærke kønnet ovs! Jeg fik fat på en over sms -

hvor hun starter med at skrive at hun ikk vil oplyse det ret gerne, da et barn ligegyldig køn, skal være et mirakel! jeg fortæller så at det er for min datters skyld og hun er rigtig ked af, vi ik kunne se det til en scanning, og hun skriver så hvad min egen fornemmelse er? Jeg skriver muligvis en dreng, men tør ikke sige noget forkert til min datter! så skriver Clarianten at det også hvad hun ser, og han er lille, sund og rask.. alt er godt.. HVOR meget kan jeg hænge mig op på den? kan jeg være så sikker på den at min datter kan få oplyst til en lillebror?

har nogle af jer, oplevet noget magen til, hvor der kan forudsiges noget over sms? eller også et opkald!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Smølf

Jeg tror der er ca. 50% chance for at det er rigtigt.

Anmeld

6. maj 2012

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg er gravid med mit 2 barn - og kunne desværre ikke få oplyst til Md-scanningen hva der gemte sig derinde, da den lille myr havde samlet benene så fint! desværre fik jeg en meget ked datter - og derfor havde hørt lidt om en Clariant kunne mærke kønnet ovs! Jeg fik fat på en over sms -

hvor hun starter med at skrive at hun ikk vil oplyse det ret gerne, da et barn ligegyldig køn, skal være et mirakel! jeg fortæller så at det er for min datters skyld og hun er rigtig ked af, vi ik kunne se det til en scanning, og hun skriver så hvad min egen fornemmelse er? Jeg skriver muligvis en dreng, men tør ikke sige noget forkert til min datter! så skriver Clarianten at det også hvad hun ser, og han er lille, sund og rask.. alt er godt.. HVOR meget kan jeg hænge mig op på den? kan jeg være så sikker på den at min datter kan få oplyst til en lillebror?

har nogle af jer, oplevet noget magen til, hvor der kan forudsiges noget over sms? eller også et opkald!?

Hvis du tror på den slags, så må du vel regne med det

Jeg tror ikke på det, og ville ikke regne med det. Det er jo 50/50, så hun kan lige så vel have ret som forkert, i mine øjne. Enten venter du dig en overraskelse, ellers så må du afsted til en kønsscanning

Anmeld

6. maj 2012

Trolde_mor

Hm.. det kommer jo an på om hun har evnerne til at kunne se jeres barns køn og ikke mindst må få det oplyst.

Det er meget normalt at få en seance over telefonen (opkald), men sms er ikke lige noget jeg har hørt nogen gøre. Men uanset hvilken måde det formidles på kommer det jo som sagt an på om hun har evnerne til at se jeres barns køn.

Du kan evt. kontakte en clairvoyant fra clairvoyantforeningen, så er du i hvert fald sikker eller selvfølgelig prøve en kønsscanning

Anmeld

6. maj 2012

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Hm.. det kommer jo an på om hun har evnerne til at kunne se jeres barns køn og ikke mindst må få det oplyst.

Det er meget normalt at få en seance over telefonen (opkald), men sms er ikke lige noget jeg har hørt nogen gøre. Men uanset hvilken måde det formidles på kommer det jo som sagt an på om hun har evnerne til at se jeres barns køn.

Du kan evt. kontakte en clairvoyant fra clairvoyantforeningen, så er du i hvert fald sikker eller selvfølgelig prøve en kønsscanning

okey

clairvoyantforeningen? hvorfor sikker på den?

Anmeld

6. maj 2012

Camillos

Anonym skriver:

du kan købe dig til en kønsscanning tror det koster omkring 500 kr, ligeså meget som en clavoriant vil tage.. og så er du mere sikker for så har du set beviser.. og kan fortælle din datter det med 100% sikkerhed..

Anmeld

6. maj 2012

Princesspigen

Anonym skriver:

jeg tror at denne person bare snakker dig efter munden..

det er ku få af de der Clariante (kan ikke stave det) der kan hvad de siger de kan, andre taler bare folk efter munden og jeg mener ikke de kan sige noget som helst over telefon og slet ikke sms..

jeg ville ikke stole på det..

så istedet burdte i overveje en 3d scaning eller køns scanning og så se om i kan få det af vide den vej igennem..

Anmeld

6. maj 2012

Miss Church

Smølf skriver:

Jeg tror der er ca. 50% chance for at det er rigtigt.

Anmeld

7. maj 2012

Trolde_mor

okey

clairvoyantforeningen? hvorfor sikker på den?

De skal have taget en anerkendt uddannede og har dermed med sikkerhed evnerne til at hjælpe dig oveni det har de etiske regler de som medlemmer skal følge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.