Når "bildækket" sidder oven navlen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej alle,

jeg har tabt mig og vejer ca. 5 kg. mindre end da jeg blev gravid, MEN jeg har stadig et bildæk sidder på maven som ikke vil væk.

Det er placeret på en meget irriterende måde. Det sidder lidt oven navlen og det gør det utroligt svært at få bukser eller nederdele fordi de enten sidder lige midt på dellen eller også skal jeg hive dem helt op over og (lige som de ældre mænd som trækker bukserne helt op på brystkassen &nbsp og det er bare ikke smart.

Hvad fanden kan man gøre for at komme af med den, nogen med samme problem?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hej alle,

jeg har tabt mig og vejer ca. 5 kg. mindre end da jeg blev gravid, MEN jeg har stadig et bildæk sidder på maven som ikke vil væk.

Det er placeret på en meget irriterende måde. Det sidder lidt oven navlen og det gør det utroligt svært at få bukser eller nederdele fordi de enten sidder lige midt på dellen eller også skal jeg hive dem helt op over og (lige som de ældre mænd som trækker bukserne helt op på brystkassen &nbsp og det er bare ikke smart.

Hvad fanden kan man gøre for at komme af med den, nogen med samme problem?

http://www.nygart.dk/dk/plastikkirurgi/fedtsugning/coolsculpting_zeltiq.html

Anmeld

7. maj 2012

An&Jo

MelikkazMoar skriver:

synes måske det er forkert at komme med sådan et forslag??

en fedtsugning får man ikke bare for sjov, og heller ikke bare fordi man har en lille delle, det er et indgreb der kan give rigtig mange grimme ar på sjælen og ikke mindst kroppen..

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

An&Jo skriver:

synes måske det er forkert at komme med sådan et forslag??

en fedtsugning får man ikke bare for sjov, og heller ikke bare fordi man har en lille delle, det er et indgreb der kan give rigtig mange grimme ar på sjælen og ikke mindst kroppen..

har du læst indlæget ?

hentydede til 'Fedtfrysningen' det er ikke et indgreb med ar og andet..

Anmeld

7. maj 2012

An&Jo

MelikkazMoar skriver:

har du læst indlæget ?

hentydede til 'Fedtfrysningen' det er ikke et indgreb med ar og andet..

ja og der står jo intet om hvordan indgrebet udføres??

Tvivler på at der findes noget fedt som de påstår der ikke kan trænes væk.. alt kan trænes væk med en god vilje, og der er ingen grund til at påbegynde en masse kunstige ting..

det mener JEG ihvertfald ikke..

Anmeld

7. maj 2012

An&Jo

Jeg vil anbefale dig at gå i et fitness center, snak med en instruktør om hvad det er du gerne vil have væk, og så bliver du hjulpet til at finde de maskiner der er bedst til at fjerne/mindske lige præcis dit problem..

Jeg har aldrig prøvet dellen sidder over navlen, men min sidder som så mange andres under navlen, og den tager tid at få trænet væk, men kan stille og roligt se en forskel..

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

An&Jo skriver:

ja og der står jo intet om hvordan indgrebet udføres??

Tvivler på at der findes noget fedt som de påstår der ikke kan trænes væk.. alt kan trænes væk med en god vilje, og der er ingen grund til at påbegynde en masse kunstige ting..

det mener JEG ihvertfald ikke..

der er vi uenige..

JEG er en pige der er til de nemme løsninger !

Men sådan er det..

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

MelikkazMoar skriver:

Hej,

tak for dit svar.

helt ærligt så overvejer jeg stærkt fedtsugning, hvis jeg har samme problem efter barn nr. 2.  Der går nok lige et par år, men det er noget jeg tænker over allerede nu.

Jeg nægter simplethen at bruge min tid på at være ked af min mave resten af livet så må der tages mere drastiske metoder i brug.

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Jeg vil anbefale dig at gå i et fitness center, snak med en instruktør om hvad det er du gerne vil have væk, og så bliver du hjulpet til at finde de maskiner der er bedst til at fjerne/mindske lige præcis dit problem..

Jeg har aldrig prøvet dellen sidder over navlen, men min sidder som så mange andres under navlen, og den tager tid at få trænet væk, men kan stille og roligt se en forskel..

Hej,

tak for dine svar.

jeg går allerede i motionscenter og taber mig fint overalt og min mave er da også blevet mindre men der sidder stadig en boble som bare sidder fast og er virkelig svær at komme af med.

Vi planlægger at skal igang med pb (nr. 2) til næste forår og hvis mave dellen stadig er der efter vægttabet af baby 2, overvejer jeg stærkt en fedtsugning. Gider ikke denne delle resten af livet, det er mit liv for kort til.

Anmeld

8. maj 2012

MelikkazMoar

Anonym skriver:

Hej,

tak for dit svar.

helt ærligt så overvejer jeg stærkt fedtsugning, hvis jeg har samme problem efter barn nr. 2.  Der går nok lige et par år, men det er noget jeg tænker over allerede nu.

Jeg nægter simplethen at bruge min tid på at være ked af min mave resten af livet så må der tages mere drastiske metoder i brug.

det tænker jeg også ..

jeg er vild med de nemme metoder ..

men den metode jeg linkede til, er ikke fedt sugning med fedt frysning..  hvilket ikke giver ar eller andet ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.