AVS.. er der nogen der ved hvordan man kommer af med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.665 visninger
15 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

ønskebørn74

Sådan en dims på tungen der er blevet vildt forstørret og gør mega ondt??

Er ved at blive sindsyg af den.. Det gør bare SÅ ondt og den sidder helt ude på kandten af tungen og er i vejen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

livhemdrup

ønskebarn74 skriver:

Er ved at blive sindsyg af den.. Det gør bare SÅ ondt og den sidder helt ude på kandten af tungen og er i vejen..

Lyder som en blist. Man kan købe noget på apoteket mod det. Men om det virker ved jeg ik. Men ellers går den væk af sig selv men ja det gør meget ondt. 

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

livhemdrup skriver:

Lyder som en blist. Man kan købe noget på apoteket mod det. Men om det virker ved jeg ik. Men ellers går den væk af sig selv men ja det gør meget ondt. 

nej det er ikke sådan noget betændelses noget.. det er en af knopperne alle har på tungen der er forstørret..

Anmeld

6. maj 2012

UnderCover37

Der findes noget der hedder Aftamed som skulle lindre og hjæpe på helingen af blister imunden. (har ingen personlig erfaring med det så ved ikke om det virker)

For det ér en "blist" som er en af de små knopper vi har på tungen naturligt der er irriteret og hævet (Og ja! Det gør sindssygt ondt)

Det bedste du kan gøre er at give den ro, og ikke pille ved den med tænderne konstant, selvom det er en umulig opgave!

Rigtig god bedring 

Anmeld

6. maj 2012

Lullaby

Jeg fik engang 24 af den slags pga en allergisk reaktion. Det var forfærdeligt og er du vimmer det tog tid før de alle var væk.

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

Lullaby skriver:

Jeg fik engang 24 af den slags pga en allergisk reaktion. Det var forfærdeligt og er du vimmer det tog tid før de alle var væk.

tror jeg får dem, når jeg spiser noget meget surt..

Anmeld

6. maj 2012

MelikkazMoar

ønskebarn74 skriver:

hihi, jeg ved godt der nok er nogle kloge nogle der siger at man ikke må, me jeg klipper dem af  eller nipper dem af med neglene..

og holder det hurtigt op

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

MelikkazMoar skriver:

hihi, jeg ved godt der nok er nogle kloge nogle der siger at man ikke må, me jeg klipper dem af  eller nipper dem af med neglene..

og holder det hurtigt op

den er SÅ stor at jeg tror det vil bløde helt vildt..

Anmeld

6. maj 2012

MelikkazMoar

ønskebarn74 skriver:

den er SÅ stor at jeg tror det vil bløde helt vildt..

det plejer det ik for mig

men ja, som en anden skrev Aftamed..

Anmeld

6. maj 2012

ønskebørn74

MelikkazMoar skriver:

det plejer det ik for mig

men ja, som en anden skrev Aftamed..

men må indrømme det er fristende bare at klippe den af.. GG..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.