Mærkeligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

MMOGM

Hej piger 

Selvom jeg er i uge 20+5 idag, og har været til MD scanning hvor alt bare så super fint ud, så tror jeg bare stadig ikke at det er gået op for mig endnu, at jeg faktisk skal være mor om 5 måneder.

Vi har også købt barnevogn og autostol, men synes bare det er så fantastisk, at det alligevel føltes helt uvirkeligt.

Nogen gange om natten vågner jeg, hvor jeg drømmer jeg har fået min lille baby, men så vågner jeg og tænker "øv, det var kun en drøm".

Er det normalt, at man er så længe om at forstå at man faktisk er gravid? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Mom2

Mikkala91 skriver:

Hej piger 

Selvom jeg er i uge 20+5 idag, og har været til MD scanning hvor alt bare så super fint ud, så tror jeg bare stadig ikke at det er gået op for mig endnu, at jeg faktisk skal være mor om 5 måneder.

Vi har også købt barnevogn og autostol, men synes bare det er så fantastisk, at det alligevel føltes helt uvirkeligt.

Nogen gange om natten vågner jeg, hvor jeg drømmer jeg har fået min lille baby, men så vågner jeg og tænker "øv, det var kun en drøm".

Er det normalt, at man er så længe om at forstå at man faktisk er gravid? 

Jeg har det stadigvæk lidt som du har det og jeg er 25 + 4 i dag...

Flere af dem jeg kender som har født i år, siger også at det først sådan rigtigt gik op for dem, da de havde barnet i armene.

Anmeld

6. maj 2012

LR85

Der er en grund til man er gravid i 9 måneder, for det tager altså noget tid a vænne sig til

Anmeld

6. maj 2012

MMOGM

Christina9870 skriver:

Jeg har det stadigvæk lidt som du har det og jeg er 25 + 4 i dag...

Flere af dem jeg kender som har født i år, siger også at det først sådan rigtigt gik op for dem, da de havde barnet i armene.

Er glad for at jeg ikke er den eneste  hihi

Anmeld

6. maj 2012

MMOGM

LR85 skriver:

Der er en grund til man er gravid i 9 måneder, for det tager altså noget tid a vænne sig til

Hehe, ja det er jo rigtigt nok 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.