Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har nu måtte købe de første ventebukser, da jeg om aftenen er dobbelt så stor
Synes dog ikke jeg kan se den store forskel på mine billeder indtil videre. Men kan godt nok mærke det. TS imorgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nettemor skriver: Årh jeg havde slet ikke fået med mig at du er blevet gravid.. STOOORT tillykke
Årh jeg havde slet ikke fået med mig at du er blevet gravid.. STOOORT tillykke
Miss BananaHammock skriver: Har nu måtte købe de første ventebukser, da jeg om aftenen er dobbelt så stor Synes dog ikke jeg kan se den store forskel på mine billeder indtil videre. Men kan godt nok mærke det. TS imorgen
tarkoflen skriver: Hvor bliver det dejligt at se et lille blinke fint i morgen
Hvor bliver det dejligt at se et lille blinke fint i morgen
Miss BananaHammock skriver:åh ja!!!! Både mig og manden er hammer nervøse for dårligt nyt!
tarkoflen skriver: Det kan jeg godt forstå, det tror jeg også vi ville være! Men er sikkee på at der er et lille fint der blinker til jer! Det har I så meget fortjent Jg alt hvad jeg kan for jer! Stort
Det kan jeg godt forstå, det tror jeg også vi ville være! Men er sikkee på at der er et lille fint der blinker til jer! Det har I så meget fortjent Jg alt hvad jeg kan for jer! Stort
jeg glæder mig bare vildt til din TS update.. og jeg synes man kan se det er en gravid mave nu!!!
ønskebarn74 skriver: jeg glæder mig bare vildt til din TS update.. og jeg synes man kan se det er en gravid mave nu!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128