3D scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.642 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

projekt-ønskebarn

Helt igennem fantastisk oplevelse. Kan anbefale det til alle 

Her er lige to af de bedste billeder, er selv allerede helt forelsket  Hun har sin mors mund og sin fars tykke kinder. Næsen må være en kombi, for den ser lidt bred ud og det er der ingen af os der har 

Go´ søndag til alle derude 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ej dine billeder er godt nok også sindssygt skarpe! Det er vores slet ik på samme måde. 

Hun ser rigtig fin ud! Hva uge er du i?

Ka huske at da vi var afstede med thea for snart 4 år siden, var næsen det jeg kiggede mest efter. Håbede sådan at hun ik ville få min kærstes næse. Thea har så heldigvis fået sin helt egen fine næse! vh stine

Anmeld

6. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak Ja de er blevet rigtig skarpe. Tror også der sket meget med udstyret siden for 4 år siden så måske også derfor kvaliteten er så god . Jegblev scannet igår og var der 28+5. De anbefaler jo 3D mellem 28-32 uge for at få de bedste billeder

Det var den bedste oplevelse ever og sjovt at man nu har en fornemmelse af hendes udseende. Han sagde også at man kunne se at hun havde meget hår, min mand er meget mørk (grønlandske gener) så det er nok rigtigt at hun har hår når hun bliver født  

Hun blev også vejet og vægten sagde 1226. Ikke overdrevet stor men hun følger sin kurve fint  

Anmeld

6. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Tusind tak Ja de er blevet rigtig skarpe. Tror også der sket meget med udstyret siden for 4 år siden så måske også derfor kvaliteten er så god . Jegblev scannet igår og var der 28+5. De anbefaler jo 3D mellem 28-32 uge for at få de bedste billeder

Det var den bedste oplevelse ever og sjovt at man nu har en fornemmelse af hendes udseende. Han sagde også at man kunne se at hun havde meget hår, min mand er meget mørk (grønlandske gener) så det er nok rigtigt at hun har hår når hun bliver født  

Hun blev også vejet og vægten sagde 1226. Ikke overdrevet stor men hun følger sin kurve fint  

Vi var også til scaning i uge 28 med thea.

Denne gang har vi også fået en 3D scaning, i uge 30+3 og de ligner slet ik dine billeder! Dine er mega klare i forhold til vores! Vh stine

Anmeld

6. maj 2012

projekt-ønskebarn

Øv det var da ærgerligt.

Måske udstyret er forskelligt fra sted til sted?  

Anmeld

7. maj 2012

Sara_S

Hvor de bare nogle flotte, flotte billeder!!! 

Var det hos Lille Kbh'er du fik lavet skanningen?

Ja, jeg var til 3D skanning med Tristan i september 2010... og de billeder vi fik der (det var en klinik på Strøget) var overhovedet ikke så gode som dine!! 

Anmeld

7. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak, er også selv meget tilfreds med dem Er helt forelsket i dem og hende, hvis man kan være det   

Ja det var hos lillekbh´er, de kan helt klart anbefales 

Anmeld

8. maj 2012

JeanettK

Iiiih hvor ser hun dejlig og tilfreds ud Og umiddelbart måske også mere samarbejdsvillig end min lille pige - Vi var inde og blive 3D scannet den 4. maj og også hos Lille Københavner (VIRKELIG et godt sted med søde medarbejdere, godt udstyr og rar atmosfære).

Tillykke med hende

Anmeld

8. maj 2012

tabra

projekt-ønskebarn skriver:

Helt igennem fantastisk oplevelse. Kan anbefale det til alle 

Her er lige to af de bedste billeder, er selv allerede helt forelsket  Hun har sin mors mund og sin fars tykke kinder. Næsen må være en kombi, for den ser lidt bred ud og det er der ingen af os der har 

Go´ søndag til alle derude 

Fantastisk dejlige billeder!!

Skøn prinsesse I får  

Anmeld

8. maj 2012

projekt-ønskebarn

Tusind tak . Glæder mig helt vildt til at få hende i armene og 2 1/2 måneds tid  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.