Hej med jer.
Jeg har lige et spørgsmål. Mine sidste 2 menstruationer er udeblevet. Sidst jeg havde samleje var den 16/2. Jeg har testet for graviditet, men testene er alle negative, men jeg synes dog at jeg er lidt mere oppsustet end jeg plejer at være, at jeg er meget træt, har kvalme ind imellem, har nogle mærkelige "smerter i underlivet og min appetit/trang til mad er anderledes end den plejer (jeg plejer at være meget sulten, men nu kan jeg i fx en uge slet ikke have lyst til mad eller frastødes helt af noget mad jeg ellers elsker). Det er ikke fordi jeg går og håber på at blive gravid lige nu (jeg vil først være færdig med min uddannelse). Jeg ville dog lyve, hvis jeg sagde at disse udeblevene menstruationer ikke har gjort mig lid nervøs.
Er der nogle af jer, som har startet en graviditet ud med et så lavt HCG-tal, at det ikke kunne måles før et stykke henne i graviditeten? Og hvor langt var I henne?
Jeg skal godt nok have ringet til lægen på mandag, for at få en tid, så jeg kan få tjekket hvorfor min menstruation ikke er kommet.
(By the way - jeg har gennemgået nogle lidt hårde psykiske ting her på det sidste, men har hørt at det som regel kun skulle kunne påvirke en menstruation en gang og at den så ville være lidt forsinket, eller først komme næste gang man skulle have menstruation).
Håber der er nogen, som kan hjælpe. 
Mvh. Louise.
Anmeld