nu vil jeg gerne have en kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

643 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

TNBC

nu har jeg se alle jeres dejlige/smukke kager, og vil virkelig gerne have en selv, saa nu skriver jeg her og ser om der er en der har lyst til at lave en kage til mig, naar jeg fylder 26 og maaske ogsaa halloween(saa en af jer der havde lavet en SUPER cool halloweenkage, kan bare ikke huske hvem)

Halloween kagen er let nok, der skal bare en masse skraemmende paa.

til naar jeg fylder 26, er en anden sag. Jeg kunne sindsygt godt taenke mig en froe kage, der ligner min lille maskotfroe, men jeg er ogsaa super vild med tigerdyr og supermand(kun maerket, ikke selve personen) Saa jeg ved ikke helt hvordan det skal haenge sammen.. Nogen der har en ide? eller om jeg skal vaelge en af dem?
Jeg har foerst fodselsdag i oktober, saa der er laenge til, men det altid godt at vaere tidligt ude.

paa forhand tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Lullaby

Kan se du bor i Italien

Anmeld

5. maj 2012

TNBC

Lullaby skriver:

Kan se du bor i Italien

ja lige nu, men jeg kommer nok til bage til DK i august, da jeg har soegt ind paa skole, venter bare paa svar, og har set paa bolig i soroe.

Anmeld

6. maj 2012

mariah83

Hej Jeg bor i Slagelse, og vil da gerne hjælpe til den tid. 

Du er velkommen til at kontakte mig når vi kommer nærmere, så skal vi nok finde ud af noget. 

Se hvad jeg ellers har lavet på www.lundemanns.dk/kager.html

Anmeld

6. maj 2012

TNBC

mariah83 skriver:

Hej Jeg bor i Slagelse, og vil da gerne hjælpe til den tid. 

Du er velkommen til at kontakte mig når vi kommer nærmere, så skal vi nok finde ud af noget. 

Se hvad jeg ellers har lavet på www.lundemanns.dk/kager.html

super...

har du en ide om hvordan den kunne vaere? For jeg er lidt i tvivl. 

Anmeld

9. maj 2012

mariah83

jeg ville nok holde mig til et af temaerne. 

jeg kunne godt modelere din frø og lave et tema over den. Det kunne da være sødt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.