Dit bryllup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

948 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Lunae

Tøser, fortæl fortæl.

Hvordan var jeres bryllup. Hvor blev det holdt, hvad var menuen osv osv.

Hvad kostede det hele og hvor mange gæster var der?

En masse spørgsmål fra mig, som går og drømmer om at det snart bliver min tur

Del gerne billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

MyLove E

Lunae skriver:

Tøser, fortæl fortæl.

Del gerne billeder

Vores bryllup var perfekt:-)

Vi blev gift i kirke og kørt med limousine ud og få taget billeder også videre ud til en kro. Der var alle gæsterne allerede.

Vi fik en lakse tallerken til forret bestående af 5 forskellige slags laks:-) og hovederetten kan jeg ikke rigtig husk :-) til desserten fik vi fem forskellig kugler hj . is :-) Uhm Det var jo så anrettet helt vildt flot:-)

Faktisk kan jeg ikke huske så meget kun at det var en vidunderlig dag:-)

Vi var ca 80 gæster og har kostet ca 100.000...

Spørg bare om mere hvis det er:-)

Anmeld

5. maj 2012

Lunae

Tauf skriver:

Vores bryllup var perfekt:-)

Vi blev gift i kirke og kørt med limousine ud og få taget billeder også videre ud til en kro. Der var alle gæsterne allerede.

Vi fik en lakse tallerken til forret bestående af 5 forskellige slags laks:-) og hovederetten kan jeg ikke rigtig husk :-) til desserten fik vi fem forskellig kugler hj . is :-) Uhm Det var jo så anrettet helt vildt flot:-)

Faktisk kan jeg ikke huske så meget kun at det var en vidunderlig dag:-)

Vi var ca 80 gæster og har kostet ca 100.000...

Spørg bare om mere hvis det er:-)

Årh det lyder dejligt har du billeder?

Anmeld

5. maj 2012

MyLove E

Lunae skriver:

HHa

Årh det lyder dejligt har du billeder?

Har desværre ikke her på tlf. og er gået i seng:-)

Anmeld

5. maj 2012

Lunae

Tauf skriver:

Har desværre ikke her på tlf. og er gået i seng:-)

Det er helt ok

Anmeld

5. maj 2012

Malene84

Lunae skriver:

Tøser, fortæl fortæl.

Del gerne billeder

Hvis du ikke allerede er derinde, så bliv medlem af bryllupsklar.dk

Anmeld

5. maj 2012

Lunae

Malene84 skriver:

Hvis du ikke allerede er derinde, så bliv medlem af bryllupsklar.dk

tak for tippet søde Malene Jeg gør det med det samme!

Anmeld

5. maj 2012

sandorff

Lunae skriver:

Tøser, fortæl fortæl.

Del gerne billeder

vi havde en dejlig dag hvor vi var så afslappede af vi næsten følte os som gæster ved festen - takket være den dejlige hjælp i køkkenet. de havde bare overblikket så det behøvede vi ikke. vi skulle bare hygge os. dejligt.
vi startede med en dejlig stemning derhjemme hvor vi fik tøj på stille og roligt mens min kusine lavede min brudebuket og knap-huls-blomster til herrene... afsted til kirke i limosine, min far, 2 brudepiger og en brudedreng. min kommende mand var kørt et stykke tid i forvejen for at tage imod gæsterne ved kirken. efter vielsen tager limosinen os fra næstved op til næsbyholm slot ved glumsø hvor vi holdte festen med omkring 60 personer. dejligt - vi havde taget et tv og dvdèr + noget legetøj med til alle ungerne, det kom op på 1.salen (hvis man kan kalde det det på et slot... )
maden havde vi bestilt fra mona-lisa i næstved, vi bestilte deres julebuffet. jeg sad nemlig en dag og fik helt vildt lyst til den...
og det skulle være buffet fordi vi gerne ville have folk skulle cirkulere rundt og snakke med hinanden istedet for at sidde på sin plads 4-5 stive timer og køre mad ind. og vores teori virkede perfekt i praksis.
der var pladser til at omkring 30 kunne overnatte på slottet sammen med os, dagen efter var der lækker brunch.
det var så flot at se ud over slotshaven den følgende dag. vi blev gift i december, så der var en flot let frost på græs og grene og så vidt jeg husker var der også en fasan der rendte over græsset... SMUKT
hele herligheden kostede i omegen af 120.000,-

Anmeld

5. maj 2012

Malene84

Lunae skriver:

tak for tippet søde Malene Jeg gør det med det samme!

super - jeg er selv derinde, og fuldstændig afhængig - det kan virke roddet derinde, men giv det lidt tid, og sørg for at komme ind i menuen hvor der så står bryllupsforum (det er der alle de gode ting er inde)

Anmeld

6. maj 2012

hmg86

Vores var sørme også bare intet mindre end perfekt..

Vi blev viet i Veflinge kirke af den præst, der konfirmerede mig i sin tid.. Det var perfekt.. Han er nemlig en rigtig god præst, ikke for højtidelig. Herefter kørte vi i limousine (hvid selvfølgelig) til den fynske landsby, hvor vi fik taget nogle fantastiske bryllupsbilleder..

Efter dette kørte limousinen os til festen ved Odd Fellow logen i Odense, hvor den røde løber var rullet ud og faklerne tændt..

Vi startede så med at spise bryllupskagen, som smagte fantastisk.. Den var med passionsfrugtmousse, som klart kan anbefales..

kl. 18 gik vi til bords og maden var fantastisk.. serviceniveauet var ikke til at tage fejl af.. Der manglede ingenting..

Efter mad og en masse fantastiske taler (og enkelte tårer) spillede bandet op til dans og vi fortsatte til kl. 2, hvor der blev serveret hot dogs til natmad.. lækkert..

Min mand og jeg valgte at blive til det hele, da vi ikke ville gå glip af noget, og selvom klokken var mange da vi kom hjem, så skulle jeg da stadig bæres over dørtærsklen. Her havde min dejlige mand sørget for at sprede rosenblade ud, vi tændte stearinlys og gik i gang med at nyde den asti, vi havde lagt på køl dagen før.. vi havde nemlig nogle champagneglas, som vi drak af da vi blev forlovet, som lige skulle benyttes denne dag..

Dagen var absolut perfekt.. og jeg har fået jordens dejligste mand..

Et par dage efter brylluppet tog vi så på kirkegården, hvor jeg lagde brudebuketten, som jeg havde delt ind i to mindre buketter på henholdsvis min mormors og farmors grav.. var ikke interesseret i at få den tørret og det var en god måde at slutte det hele af på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.