Vores var sørme også bare intet mindre end perfekt..
Vi blev viet i Veflinge kirke af den præst, der konfirmerede mig i sin tid.. Det var perfekt..
Han er nemlig en rigtig god præst, ikke for højtidelig. Herefter kørte vi i limousine (hvid selvfølgelig) til den fynske landsby, hvor vi fik taget nogle fantastiske bryllupsbilleder..
Efter dette kørte limousinen os til festen ved Odd Fellow logen i Odense, hvor den røde løber var rullet ud og faklerne tændt.. 
Vi startede så med at spise bryllupskagen, som smagte fantastisk.. Den var med passionsfrugtmousse, som klart kan anbefales..
kl. 18 gik vi til bords og maden var fantastisk.. serviceniveauet var ikke til at tage fejl af.. Der manglede ingenting..
Efter mad og en masse fantastiske taler (og enkelte tårer) spillede bandet op til dans og vi fortsatte til kl. 2, hvor der blev serveret hot dogs til natmad.. lækkert..
Min mand og jeg valgte at blive til det hele, da vi ikke ville gå glip af noget, og selvom klokken var mange da vi kom hjem, så skulle jeg da stadig bæres over dørtærsklen. Her havde min dejlige mand sørget for at sprede rosenblade ud, vi tændte stearinlys og gik i gang med at nyde den asti, vi havde lagt på køl dagen før.. vi havde nemlig nogle champagneglas, som vi drak af da vi blev forlovet, som lige skulle benyttes denne dag.. 
Dagen var absolut perfekt.. og jeg har fået jordens dejligste mand.. 
Et par dage efter brylluppet tog vi så på kirkegården, hvor jeg lagde brudebuketten, som jeg havde delt ind i to mindre buketter på henholdsvis min mormors og farmors grav.. var ikke interesseret i at få den tørret og det var en god måde at slutte det hele af på..
Anmeld