Åhh det er hårdt :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

612 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Åh hvor jeg synes det er hårdt. Nu har jeg været henne og sætte min skønne vidunderlige kæreste på bussen til lufthavnen efter 3 dejlige uger sammen. Jeg HADER at skulle sige farvel til ham gang på gang.
Han skal hjem til Stockholm til endnu en visning af sin lejlighed og vi ses først igen om 3 uger
Kan ikke lade være med at tudbrøle hver gang en af os skal afsted, det føles bare forfærdeligt t skulle hver til sit når man nu fungerer så fantastisk sammen... Der er så tomt uden ham og jeg elsker vores hverdag sammen.
Nu skal jeg bare fokusere på at lave en masse sjove ting med vennerne og få noget arbejde fra hånden inden vi ses igen så tiden ikke føles så pokkers lang. Sidder bare og tuder nu, og føler at 3 uger er vanvittig lang tid....

Skulle bare lige ud med det til nogen og I dejlige damer plejer jo at være forstående og vise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

1977

Profilbillede for 1977
Uhhhh hvor jeg kender det De første 2 år jeg var sammen med Henrik, så vi kun hinanden hver 2-3 weekend. Det var SÅ svært, og jeg elskede når vi endlig kunne bruge nogle ekstra dage sammen.

Men som du selv siger, så brug iden sammen med gode venner Det plejede at hjælpe hos mig

Anmeld

17. april 2009

Moderator

Det skal jeg absolut gøre... Men de her morgener og aftener når man har kysset ham farvel og ved at de næste 3 uger bliver en venteperiode hvor man bare længes og længes... Puuha det suger i maven at tænke på...

Anmeld

17. april 2009

Moderator

vil ikke sige så meget til dig... du har mere brug for kram og

Anmeld

17. april 2009

LotteN

åhr stakkels dig... hvordan ka ndet være han skal være væk i perioder da??+ hvad er det for arbejde han har?

Anmeld

17. april 2009

vanessa

Jeg kan godt forstå dig.....jeg lever lidt med det sammen....men her går der en uge hvor vi ikke ser hinanden..p.g.a hans arbejde...
Sådanne har det været hele tiden .......men dagen kommer snart hvor vi er sammen hverdag.....jubii...
Håber du kommer godt igennem ugerne..uden din kæreste...
Måske der også kommer en dag hvor i er sammen hverdag....
Tanker til dig....

vanessa.....

Anmeld

17. april 2009

Moderator

LotteN skriver:

åhr stakkels dig... hvordan ka ndet være han skal være væk i perioder da??+ hvad er det for arbejde han har?

Han bor i Stockholm, jeg har boet hos ham i 1 års tid og læst deroppe, men nu er jeg hjemme i Århus - her vil vi nemlig slå os ned. Så det der trækker ud er at hans lejlighed skal sælges, og vi kan først flytte ind til juni i den nye. Vi er jo vant til at sige farvel fra før vi flyttede sammen i Stockholm, og har altid hadet det... Men det er endnu værre når man HAR boet sammen i en periode og så skal tilbage til at sige farvel...

Tusind tak for dit søde svar.

Anmeld

17. april 2009

Moderator

Tak og atter tak for alle jeres søde svar, damer! Rart at få lidt trøst når man er ked...

Anmeld

17. april 2009

LotteN

Rosa skriver:

Han bor i Stockholm, jeg har boet hos ham i 1 års tid og læst deroppe, men nu er jeg hjemme i Århus - her vil vi nemlig slå os ned. Så det der trækker ud er at hans lejlighed skal sælges, og vi kan først flytte ind til juni i den nye. Vi er jo vant til at sige farvel fra før vi flyttede sammen i Stockholm, og har altid hadet det... Men det er endnu værre når man HAR boet sammen i en periode og så skal tilbage til at sige farvel...

Tusind tak for dit søde svar.

puha, det ka njeg sandelig godt forstå ikke er sjovt!
Håber snart den lejlighed bliver solgt, så I kan få jer en dejlig normal hverdag i århus - hvilket i øvrigt et en fantastisk by - elsker den

kan du have en rigtig god fredag og tænke på noget andet - igang med forårsrengøringen eller bagningen:!

Anmeld

17. april 2009

Moderator

LotteN skriver:

puha, det ka njeg sandelig godt forstå ikke er sjovt!
Håber snart den lejlighed bliver solgt, så I kan få jer en dejlig normal hverdag i århus - hvilket i øvrigt et en fantastisk by - elsker den

kan du have en rigtig god fredag og tænke på noget andet - igang med forårsrengøringen eller bagningen:!

Tusind tak søde... Jeg har allerede lavet planer om en tur med vennerne ud og høre noget godt musik og få en øl eller to... Det skal nok hjælpe på humøret..

Jeg var også helt skør i morges, vi havde aftalt at han selv skulle stå op og gå til bussen, men da døren var smækket gik jeg helt i panik, sprang i tøjet og cyklede efter ham med tårerne sprøjtende ud af øjnene og fangede ham lige inden stoppestedet og fik kysset ordentligt farvel en gang til... Da bussen kom cyklede jeg ligesåstille hjemad og tudede hele vejen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.