Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JonTri skriver: Så skal jeg da høre om du vil gi prisen, for der er jo en anden, der gerne vil købe okkergokker. Hogm trøjen er din
Så skal jeg da høre om du vil gi prisen, for der er jo en anden, der gerne vil købe okkergokker. Hogm trøjen er din
Hva er din pris for de 3 stks tøj da?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sophie.Hammershøy skriver: Hva er din pris for de 3 stks tøj da?
JonTri skriver: 170 og porto oveni
170 og porto oveni
Hvor meget er portoen?
Så vil jeg da gerne lige høre prisen først... Inden du sælger det til en anden, jeg har jo foreslået pris med 20 kr til porto. Jeg aner ikke hvad portoen er, så kan du ikke sige, hvad du forventer portoen er?
lilleny2010 skriver: Så vil jeg da gerne lige høre prisen først... Inden du sælger det til en anden, jeg har jo foreslået pris med 20 kr til porto. Jeg aner ikke hvad portoen er, så kan du ikke sige, hvad du forventer portoen er?
Nettemor skriver: Arh hvad er den af Rikke? Skal lillepigen ikke i blåt
Arh hvad er den af Rikke? Skal lillepigen ikke i blåt
JonTri skriver: Mon ikke hun er ligeglad... har da klædt Tristan i blåt fra top til tå, og alligevel har gamle damer spurgt, om det var en dreng eller pige ...
Mon ikke hun er ligeglad... har da klædt Tristan i blåt fra top til tå, og alligevel har gamle damer spurgt, om det var en dreng eller pige ...
Det forstår jeg ikke.. Jeg skrev først?
lilleny2010 skriver: Det forstår jeg ikke.. Jeg skrev først?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128