Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stinmaj skriver: Tillykke piger Under Debatter, og under Mødre- og terminsgrupper kan man trykke på "Se medlemmerne af november 2012" og så tilmeld jer der. ja der er ikke så meget gang i den gruppe endnu, men det kunne der jo komme
Tillykke piger
Under Debatter, og under Mødre- og terminsgrupper kan man trykke på "Se medlemmerne af november 2012" og så tilmeld jer der. ja der er ikke så meget gang i den gruppe endnu, men det kunne der jo komme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mrs. skriver:Dejligt tillykke der er ikke så meget gang i den i termins gruppen for november er på siden Ved i hvad det bliver?
CeViss skriver: iTak og tillykke til dig :-) Nej, men vi skal til kønsscanning på torsdag :-) Ved I hvad det bliver ?
iTak og tillykke til dig :-) Nej, men vi skal til kønsscanning på torsdag :-) Ved I hvad det bliver ?
Mrs. skriver: Nej ikke endnu jeg er 11+1 i dag og er 12+1 når jeg skal skannes igen, ved ikke hvor tidligt de kan se det bliver spændende torsdag
Nej ikke endnu jeg er 11+1 i dag og er 12+1 når jeg skal skannes igen, ved ikke hvor tidligt de kan se det bliver spændende torsdag
Okay de kan vist se det fra uge 14+0
Ja meget, glæder mig rigtig meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128