Fastende blodprøve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

964 visninger
6 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Clisolka

Aften piger 

Mandag morgen skal jeg møde fastende til en blodprøve - og nej, jeg er ikke gravid 

Min kæreste og jeg kom så til at snakke om, hvornår jeg skal faste fra Er det fra jeg går i seng, eller er det 12 timer før? Jeg kan ikke huske det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Janni.

Babymor2010 skriver:

Aften piger 

Mandag morgen skal jeg møde fastende til en blodprøve - og nej, jeg er ikke gravid 

Min kæreste og jeg kom så til at snakke om, hvornår jeg skal faste fra Er det fra jeg går i seng, eller er det 12 timer før? Jeg kan ikke huske det 

Tror det passer fint hvis du faster fra du går i seng. Er du helt i tvivl så giv vagtlægen et kald og hør hvordan du skal forholde dig. 

Det havde jeg gjort. 

Anmeld

5. maj 2012

Mor-til-asta-09

Babymor2010 skriver:

Aften piger 

mener man siger fra midnat

Anmeld

5. maj 2012

Plysbjørnen

Mor-til-asta-09 skriver:

mener man siger fra midnat

Det mener jeg også at det er...

Anmeld

6. maj 2012

Mira0911

Midnat, har jeg altid skulle... 

Anmeld

6. maj 2012

Clisolka

Janni. skriver:

Tror det passer fint hvis du faster fra du går i seng. Er du helt i tvivl så giv vagtlægen et kald og hør hvordan du skal forholde dig. 

Det havde jeg gjort. 

Det må blive fra jeg går i seng - vil ikke belemre vagtlægen med et opkald 

Anmeld

6. maj 2012

MissTas

Babymor2010 skriver:

Aften piger 

så skal man faste fra midnat af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.