er bare så dårlig:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

merle2010

jeg er nu i uge 33+6... og jeg er simpelthen så dårlig...

jeg var på kræmmermarked igår og gik rundt derude i 2 timer, så måtte vi køre hjem, resten af dagen var jeg bare ødelagt...

idag har jeg måtte lægge i sengen indtil kl 16, har haft ulideligt mange plukveer, og mega ondt i lænden.. hovedpine og hjertebanken... 

jeg var på et tidspunkt i tvivl om det var begyndene veer, men de er gået lidt i sig selv igen... jeg har ikke blærebetændelse er lige blevet tjekket, og der er heller ikke tegn på svangerskabsforgiftning..

kan det være pågrund af overbelastning??? skal lige siges at min mand tog til polen i onsdags og kommer hjem imorgen aften... jeg har været alene med min datter på 2 år... jeg er så træt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

B&J

Hold da op tiden flyver der er jo ikke længe til nu

og ved ikke hvad det kan være sjovt lyder det ikke evt ringe og  se om de kan finde ud af det for bedre du er tryk ind utryk

Anmeld

5. maj 2012

merle2010

B&J skriver:

Hold da op tiden flyver der er jo ikke længe til nu

og ved ikke hvad det kan være sjovt lyder det ikke evt ringe og  se om de kan finde ud af det for bedre du er tryk ind utryk

jeg var derude og blive tjekket for en uge siden, pågrund af mistanke om svangerskabsforgiftning

men der var heldigvis ikke noget, dog havde jeg voldsomme plukveer konstant og derfor ville de scanne mig...

min livmoderhals var lidt forkortet og jeg fik at vide at jeg skulle tage den med ro...

jeg gider ikke presse mig på igen, tror bare det er noget influenza

og ja det går vildt stærkt.. og dejligt at høre fra dig, efterhånden længe siden

Anmeld

5. maj 2012

B&J

merle2010 skriver:

jeg var derude og blive tjekket for en uge siden, pågrund af mistanke om svangerskabsforgiftning

men der var heldigvis ikke noget, dog havde jeg voldsomme plukveer konstant og derfor ville de scanne mig...

min livmoderhals var lidt forkortet og jeg fik at vide at jeg skulle tage den med ro...

jeg gider ikke presse mig på igen, tror bare det er noget influenza

og ja det går vildt stærkt.. og dejligt at høre fra dig, efterhånden længe siden

tak hvor er du sød....

nej kan også bare være at baby laver sjovt ting der inde der for det hele gør så forbannet ondt....

men håber det stiller lidt af og du får slappet godt af så der ikke sker mere ellers må du ringe for det skal helt ikke gå igang nu

Anmeld

5. maj 2012

cecilie1984

merle2010 skriver:

jeg er nu i uge 33+6... og jeg er simpelthen så dårlig...

jeg var på kræmmermarked igår og gik rundt derude i 2 timer, så måtte vi køre hjem, resten af dagen var jeg bare ødelagt...

idag har jeg måtte lægge i sengen indtil kl 16, har haft ulideligt mange plukveer, og mega ondt i lænden.. hovedpine og hjertebanken... 

jeg var på et tidspunkt i tvivl om det var begyndene veer, men de er gået lidt i sig selv igen... jeg har ikke blærebetændelse er lige blevet tjekket, og der er heller ikke tegn på svangerskabsforgiftning..

kan det være pågrund af overbelastning??? skal lige siges at min mand tog til polen i onsdags og kommer hjem imorgen aften... jeg har været alene med min datter på 2 år... jeg er så træt...

Jeg ville ringe til føde gangen, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Og nej du trænger dig IKKE på de er der for dig og ikke omvendt.

Det vigtigste er jo at du er tryk og ved baby har det godt

Anmeld

5. maj 2012

merle2010

cecilie1984 skriver:

Jeg ville ringe til føde gangen, hellere en gang for meget end en gang for lidt. Og nej du trænger dig IKKE på de er der for dig og ikke omvendt.

Det vigtigste er jo at du er tryk og ved baby har det godt

ja det har du nok ret i

men det der bekymrede mig var at plukveerne begyndte at trække om i lænden, det gjorde de først da jeg fik rigtige veer sidst...

århh alle de bekymringer, troede ikke der ville være så mange når det er barn nr 2...

Anmeld

5. maj 2012

cecilie1984

merle2010 skriver:

ja det har du nok ret i

men det der bekymrede mig var at plukveerne begyndte at trække om i lænden, det gjorde de først da jeg fik rigtige veer sidst...

århh alle de bekymringer, troede ikke der ville være så mange når det er barn nr 2...

hvis de er trukket om i lænden synes jeg bestemt du skal ringe det kan jo udvikle sig til veer. Jeg troede med begge mine piger jeg bare havde kraftige plukveer men jeg var altså i fødsel. Jeg føder også meget hurtigt derfor har jeg meget kraftige veer meget kort tid. Den første tog det 2 timer anden gang kun 14 min.

Fødte du hurtigt første gang?? I så fald skal du måske være mere obs på forandringer

Anmeld

5. maj 2012

merle2010

cecilie1984 skriver:

hvis de er trukket om i lænden synes jeg bestemt du skal ringe det kan jo udvikle sig til veer. Jeg troede med begge mine piger jeg bare havde kraftige plukveer men jeg var altså i fødsel. Jeg føder også meget hurtigt derfor har jeg meget kraftige veer meget kort tid. Den første tog det 2 timer anden gang kun 14 min.

Fødte du hurtigt første gang?? I så fald skal du måske være mere obs på forandringer

jeg havde samme problem som dig

troede det var plukveer, så vi trak den længe med at køre hjemmefra.. vi nåede at være på fødegangen en halv time da jeg fik presseveer.. og vupti var hun ude...

derfor er jeg ret obs på det denne gang... 

men jeg kunne simpelthen ikke mærke forskel på plukveer og rigtige veer sidst... ikke før jeg fik presseveer... 

havde så osse kraftige plukveer de sidste 10 uger af graviditeten og har det samme denne her gang... 

Anmeld

5. maj 2012

cecilie1984

merle2010 skriver:

jeg havde samme problem som dig

troede det var plukveer, så vi trak den længe med at køre hjemmefra.. vi nåede at være på fødegangen en halv time da jeg fik presseveer.. og vupti var hun ude...

derfor er jeg ret obs på det denne gang... 

men jeg kunne simpelthen ikke mærke forskel på plukveer og rigtige veer sidst... ikke før jeg fik presseveer... 

havde så osse kraftige plukveer de sidste 10 uger af graviditeten og har det samme denne her gang... 

det lyder PRÆSIS som mine fødsler. Jeg mærkede også først jeg faktisk var ved at føde da jeg fik presse veer. Mit vand går også går det STÆRKT.

Jeg kom selv kun lige ind på fødegangen første gang og fik at vide jeg skulle direkte ind på føde stuen og en halv time efetr vi var kommet til syge huset var Emilie ude.

2 gang var vi lige kommet hjem fra sygehuset med beskeden om at jeg ikke var i fødsel selvom jeg sagde hvordan jeg havde født første gang. Nåede at være hjemme i 5 min så gik vandet og 14 min senere kom min datter så til verden i en ambulance på vej til sygehuset.

Så hvis jeg var dig ville jeg SLET ikke tøve overhovedet over at ringe og komme til tjek

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.