Fuck fuck fuckedifuck... :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Min hals er fuldstændig hævet op hertil aften. Efter maden... Jeg er bange for at det er noget allergi noget, fordi min allergi altid sætter sig der. Men jeg har aldrig oplevet noget lignene... Ligenu er ked og lidt bange... FOrdi det bare gør SÅ ondt og fordi det sidder I halsen og ikke på mandlerne. Der er INTET at se på mine mandler...

Jeg har lige været til vagtlægen. Han siger jeg skal tage noget mere antihistamin også har jeg fået noget fucker stærkt pencilin, fordi han er bange for at der siddet et eller andet derinde, som min tidligere pencilinkur- der sluttede for 5 dage siden - ikke har kunnet tage...

Det er bare noget fuck... jeg gider ikke være syg fra arbejde i morgen. Jeg gider bare ikke være syg. Punktum og jeg har fanmer ikke lyst til bare at sidde og føle at min hals hæver op og bliver snæver og gør ONDT ONDT ONDT...

Jeg skulle komme igen, hvis det blev værre...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Tina2

Hvor træls:-) Har du spist noget du ikke kan tåle?

Men er det en form for allergi forsvinder det jo inden imorgen:-) Kender godt følelsen, min hals hæver totalt op hvis jeg får skaldyr, så kommer ikke i nærheden af det og samme reaktion har Filuca på peanuts, hassel- og valnødder......

God bedring!

Anmeld

17. april 2009

Moderator

Tina2 skriver:

Hvor træls:-) Har du spist noget du ikke kan tåle?

Men er det en form for allergi forsvinder det jo inden imorgen:-) Kender godt følelsen, min hals hæver totalt op hvis jeg får skaldyr, så kommer ikke i nærheden af det og samme reaktion har Filuca på peanuts, hassel- og valnødder......

God bedring!

Problemet er, at jeg kun har spist, hvad jeg har spist mange gange før Så det ved jeg ikke...

Men der er birkepollen nu... Og det plejer at få min hals til at flippe, men jeg har aldrig prøvet noget som det her... og jeg har næsten ikke sovet i nat, fordi det bare gør SÅ ondt...

Så jeg overvejer at gå til lægen igen idag, i akuttiden... det er blevet værre over natten...

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Update på fuckedifuck...

Jeg tog til lægen fredag formiddag til akuttiden. Det var blevet værre over natten og jeg havde det rent ud sagt af røven til... :-S

Jeg aflevede Idun hos Patrizia og hendes mor sagde at hun sagtens måtte blive til lørdag, fordi de alligevel skulle holde fødselsdag om lørdagen og det ville være hyggeligt at hun var med. Så jeg kunne bare koncentrere mig om at tage til lægen og det, og Idun hyggede sig til og med lørdag Dejligt...

Men altså til lægen...

2 af de unge mandelige læger kiggede på mig. Gab op!! Og gloede med spatler i halsen på mig. ARGH, det er det værste... Men altså, de mente begge to at det så ud til at være noget værre noget, men at jeg testede negativ på strep a... men at de mente at det kunne være noget andet bakterie i kombination med birkepollen...

Så nu er hele leophama flyttet ind i min krop. 3-5 piller 3 gange om dagen... :-S Nam nam og det er fanmer nogen mega piller kan jeg sige jer!!!... Jeg har aldrig prøvet at købe pencilin til 260 kr!!!

1 kæmpe pencilin kombi pille
1 kæmpe antibiotika pille
1 antihistmatim
1-2 smertestillende...

Men altså... her til eftermiddag er det vendt Det er dejligt, at jeg begynder at kunne mærke at leophama i min krop, gør et eller andet... Men jeg smager pencilin hele tiden på tungen. Det er klamt... Men sådan må de tvære i en uge...

- over and out -

Anmeld

18. april 2009

Annette

Jeg er glad for at høre du har det bedre også selv om du spiser en hel families forbrug af penicilin på en uge

Man kan da heller ikke andet end at blive forskrækket når ens hals snørrer sig sammen, det må give en kvælningsfornemmelse. Så godt du kom til lægen og blev kigget på, om det så koster 260, kr i piller

Knus Annette

Anmeld

18. april 2009

Moderator

Jeg er glad for at høre du har det bedre også selv om du spiser en hel families forbrug af penicilin på en uge

Man kan da heller ikke andet end at blive forskrækket når ens hals snørrer sig sammen, det må give en kvælningsfornemmelse. Så godt du kom til lægen og blev kigget på, om det så koster 260, kr i piller

Knus Annette

Hehe... jow, jeg er også ret ligeglad med de 260 kr... Det er bare mere princippet... Når man normalt skal ahve en penciln kur, så bliver det sådan 26 kr eller noget i den stil... Så tænker man bare .. Vildt..:!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.