jesperhus!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

766 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

bobbles

ja sidste år var vi i lalandia, vi har nu i år valgt at tage til jesperhus, 4 dage for 1700 kr. det var da en overkommelig pris

er der nogen der har været der og kan fortælle hvad man bare SKAL se og opleve?  vi regner selv med at kigge lidt på blomster haven, tage i vandland, zoo og legeland, da det er lidt på børnenes præmisser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

TNBC

Frøken Christiansen skriver:

ja sidste år var vi i lalandia, vi har nu i år valgt at tage til jesperhus, 4 dage for 1700 kr. det var da en overkommelig pris

er der nogen der har været der og kan fortælle hvad man bare SKAL se og opleve?  vi regner selv med at kigge lidt på blomster haven, tage i vandland, zoo og legeland, da det er lidt på børnenes præmisser

jeg foelger lige med her, da jeg gerne vil vide hvad folk synes om stedet, da jeg gerne vil tage derop, hvis jeg kan naar jeg kommer hjem..

Anmeld

5. maj 2012

bobbles

Yurie skriver:

jeg foelger lige med her, da jeg gerne vil vide hvad folk synes om stedet, da jeg gerne vil tage derop, hvis jeg kan naar jeg kommer hjem..

bare i orden

Anmeld

5. maj 2012

ønskebørn74

vi var i vanlandet.. så fedt..

Anmeld

5. maj 2012

bobbles

ønskebarn74 skriver:

vi var i vanlandet.. så fedt..

okay der regner vi også med at tage hen hver dag

vi snakkede også om en af dagene at tage ud at bowle det kunne være meget sjovt bare en enkel dag

Anmeld

5. maj 2012

Maja_4000

Hvor har du fundet det så billigt ? Hehe

Anmeld

5. maj 2012

bobbles

Maja_4000 skriver:

Hvor har du fundet det så billigt ? Hehe

tja på deres hjemmeside, fordi vi har bestilt en C hytte den koster 1698 kr fra torsdag til søndag, det er den samme hytte plads mæssigt som den vi havde i lalandia, dog er toilet og bad bygningen lige uden for men det gør ikke noet

Anmeld

5. maj 2012

Mor-til-asta-09

Hvilken uge har i så valgt at tage afsted?

Anmeld

5. maj 2012

bobbles

Mor-til-asta-09 skriver:

TiUg

Hvilken uge har i så valgt at tage afsted?

Uge 34 :-)

Anmeld

5. maj 2012

Mor-til-asta-09

Uge 34 :-)

Okay. Jesperhus er fantastisk.. Har været der mange år i træk som fastligger da jeg var yngre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.