Veer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Mor til L&S

EKBJ skriver:

Har nu veer med 6-7 minutters mellemrum og de vare cirka 1 minut

Held og lykke med fødslen Kan se du skal føde på Haderslev sygehus... Virkelig en god fødegang og søde mennesker

Hilsen en som har født der og skal igen om 2 mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

EKBJ

Mor til Liva skriver:

Held og lykke med fødslen Kan se du skal føde på Haderslev sygehus... Virkelig en god fødegang og søde mennesker

Hilsen en som har født der og skal igen om 2 mdr

Hvor er det rart at høre!:-)

Anmeld

5. maj 2012

Koen.

EKBJ skriver:

Jeg har veer hver 5. minut, de varer ét minut.. kan ikke sidde ned når jeg får dem !!! 

Det er jo en god ting, men så skal fødegangen jo nok os lige kigge på dig nu men respekt for at du har overskud til computeren, jeg var i en anden verden sidst haha

kan se du lige som mig kun har kort tid til sygehuset så er det jo nemt, har tager det ikke engang 5 min i bil derop

Anmeld

5. maj 2012

BabyHL

Ej det er simpelthen så spændende . Sidder hvert kvarter og opdaterer . Glæder mig til at høre om, hvordan resten af aftenen/natten/morgenen går

Anmeld

5. maj 2012

JH12

Ring til fødegangen.. Så kan du altid få afvide hvad de synes du skal gøre..

men som tanja skriver, RESPEKT for du har overskud til at sidde ved computeren, jeg er ikke sikker på jeg vil kunne det samme..

forresten et godt råd jeg har fået af jordemor og sådan, så inden du skal til fødegangen, så tag et dejlig varmt bad..

Anmeld

5. maj 2012

Mettefpigen

Held og lykke

Jeg skulle komme derind da jeg havde 5 min imellem, og da jeg kom ind var jeg 4 cm åben

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

God fødsel til dig

Anmeld

5. maj 2012

MariaJ

Neeej, hvor spændende . Håber du får en god fødsel . Glæder mig til at læse, når du har født.

Anmeld

5. maj 2012

Kofoed.

Så var det tegnblødning Weeee

Anmeld

5. maj 2012

MyBigWish

God fødsel til dig De plejer at sige at når man ikke kan snakke imens man har veer, så skal man komme derud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.