Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Anonym trådstarter

Hejsa.

Er nygravid og det helt vildt dejligt, men hvor opstår der mange nye bekymringer. Er så bange for at miste. Er det normalt at gå med de tanker? Tænker det måske kan forstærke det yderligere sådan at jeg kan tabe??  Ved ikke om jeg er normal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Hejsa.

Er nygravid og det helt vildt dejligt, men hvor opstår der mange nye bekymringer. Er så bange for at miste. Er det normalt at gå med de tanker? Tænker det måske kan forstærke det yderligere sådan at jeg kan tabe??  Ved ikke om jeg er normal

Det er heltnormalt med de tanker.
tror ikke det kan forstærke at man mister, men man ved aldrig, kroppen er en underlig fidus.. Jeg vil råde dig til at finde positiviteten frem..

At gå og tænke hvert 5. minut at det går galt gør det blot endnu værre. Man skal nyde sin graviditet og fastholde lidt af naiviteten, synes jeg.
Det har i al fald været vigtigt for mig ikke at miste håbet, naiviteten og positiviteten i min graviditeter på trods af tidligere tab.

Held og lykke emd graviditeten. Det skalnok gå fint.

Kram

Anmeld

5. maj 2012

Annette A

Ja det er vist meget normalt Tænker selv alt for meget på det.

Men prøver at være i nuet og tænke. Det er jo dejligt og statistisk set er sandsynligheden for at det går godt langt større.

Men det er så meget nemmere sagt end gjort og følelserne går op og ned og man klynger sig til sine symptomer. Det er svært, men man kan jo ikke gøre fra eller til andet end at håbe det går godt og glæde sig over, at man rent faktisk er gravid lige nu.

Det vil jo forfølge en i hele graviditeten for selvom alting bliver meget bedre når man er igennem 1. trimester, så er der jo hele tiden en bekymring for noget går galt også når barnet er kommet til verden. Det er vist rå forberedelse på det at blive forældre, men forstår fuldt ud dine tanker. Har haft dem i alle mine graviditeter.

De bedste ønsker om at det må gå godt for dig og din lille spire.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.