Snydeveer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.304 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

EKBJ

JEg tik tegnblødning igår aftes og har siden imorges haft regelmæssige plukkeveer med cirka 10 minutters mellemrum som blev til 5-7 minutter og nu er det så stilnet lidt ned og kommer ikke så regelmæssigt mere men nu gør det fandme AVVVVS når de kommer, er nødt til at koncentrere mig om vejrtrækningen og kan ikke sidde stille..

Er det ved at gå i sig selv igen da det ikke kommer så tit eller er der virkelig ved at ske noget nu de er så kraftige???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

JH12

Har ingen idé, men jeg krydser fingre for det er ved at udvikle sig til noget mere..

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Har ingen idé, men jeg krydser fingre for det er ved at udvikle sig til noget mere..

Håber jeg virkelig også for det gør godt nok AVVS!

Anmeld

5. maj 2012

twinboys

EKBJ skriver:

JEg tik tegnblødning igår aftes og har siden imorges haft regelmæssige plukkeveer med cirka 10 minutters mellemrum som blev til 5-7 minutter og nu er det så stilnet lidt ned og kommer ikke så regelmæssigt mere men nu gør det fandme AVVVVS når de kommer, er nødt til at koncentrere mig om vejrtrækningen og kan ikke sidde stille..

Er det ved at gå i sig selv igen da det ikke kommer så tit eller er der virkelig ved at ske noget nu de er så kraftige???

puuuuuuuuuust puuuuuuuuuuust puuuuuuuust ve støv afsted til dig... hep hep hep

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

EKBJ skriver:

Slet ikke nogen som kan fortælle om de TROR det bare vil gå i sig selv igen?

Synes det er så svært at sige som første gangsfødende om der virkelig er optakt til noget..

Anmeld

5. maj 2012

SukkerDronning

Jeg tror, at du skal lade være at blive for glad, hvilket er MEGET nemmere sagt end gjort.

Men jeg har hørt, at hvis man begynder at tænke "nu er det nu" så kan de gå i sig selv igen, virkelig skørt!

Uanset hvad, så skal din baby jo nok komme ud og der vil være et punkt hvor du IKKE er i tvivl. Det er vel dér du skal ringe til fødegangen

Og så en heeeel masse vestøv (Der mangler en puste-smiley)

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

Sirup skriver:

Jeg tror, at du skal lade være at blive for glad, hvilket er MEGET nemmere sagt end gjort.

Men jeg har hørt, at hvis man begynder at tænke "nu er det nu" så kan de gå i sig selv igen, virkelig skørt!

Uanset hvad, så skal din baby jo nok komme ud og der vil være et punkt hvor du IKKE er i tvivl. Det er vel dér du skal ringe til fødegangen

Og så en heeeel masse vestøv (Der mangler en puste-smiley)

Jeg har bedt min mor lade vær med at gå og sige han kommer i nat! Det tror hun nemlig.. men jeg vil bare ikke have for høje forventninger og så blive skide utålmodig hvis der ikke sker end skid.. men nu begynder det rigtig og nive!!<3

Anmeld

5. maj 2012

SukkerDronning

EKBJ skriver:

Jeg har bedt min mor lade vær med at gå og sige han kommer i nat! Det tror hun nemlig.. men jeg vil bare ikke have for høje forventninger og så blive skide utålmodig hvis der ikke sker end skid.. men nu begynder det rigtig og nive!!<3

Ja, der ER jo altså intet værre, end at gå og vente utålmodigt.

Jeg græd hele dagen før jeg fødte, fordi jeg følte hun aldrig ville komme ud Var kun gået to dage over, men man er jo bare utålmodig.

Jeg håber da han kommer i nat Det er også typisk familien, at de ringer hver dag, de sidste uger op til. Når der sker lidt, går de bare i selvsving hehe

Spis en masse mad, forkæl dig selv og gå tidligt i seng (hvis du kan)

Anmeld

5. maj 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

EKBJ skriver:

å

Håber at der er ved at ske noget!:-D

Anmeld

5. maj 2012

morbibi

EKBJ skriver:

Selvom det går i sig selv, så er det jo begyndelsen til en fødsel. Det modner dig. Sender lige lidt ve støv i din retning puuuuuuuuuuust

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.