Ja igår aftes tog jeg min ring af da jeg skulle i bad, det er jeg 98% sikker på. Så mener jeg ikke at jeg tog den på bagefter. På et tidspunkt står jeg op og skal tisse og her er det mig uklart om jeg tager den fra bordet og tager den på???... klokken lidt over 3 er jeg oppe for at gi vores søn sutten. Det foregår (som mange sikkert kender det), halvt i søvne, jeg studser over da jeg kommer ind i seng at klokken er 03.14 nøjagtigt det samme som for nylig. Her kan jeg ikke huske om jeg har min ring på?..... I morges går jeg ud og skifter min søn på badeværelset, går ud og laver morgenmad til ham og da det hele er "overstået", sidder jeg i vores sofa og hygger, og pludselig mærker jeg at min ring mangler. Jeg går ud på badeværelset og så er den bare VÆK. pist væk. Jeg leder febrisk på bordet i vasketøjskurven, på gulvet i skabet. Den er bare væk!... 

Nu har jeg støvsuget stuen, sofaen, endevendt sønnes bokse med legetøj. Støvsuget soveværelset og endevendt det. Stadig ingen ring.
Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvor i himmelens navn jeg ellers skulle have lagt den. Og jeg kan ikke se hvordan den IKKE skulle være i vores lejlighed, ét eller andet sted??....
Den kan ikke ryge ud i vasken. Den kan ikke ryge ud i bruseren. Jeg har da for fanden da ikke smidt den i wc'et??? Det havde jeg vel for filan da opdaget!.... Hvis den er røget med i vaskemaskinen, kan jeg så risikere den er røget ud med vandet?.. Burde den så ikke ligge ude i kanten i gummibåndet, der hvor de mønter man glemmer i lommerne altid havner?....
Åhhh er bare SÅ ked af det!..... Den ring betyder så meget for mig. Det var min mormor og morfars vielsesring, jeg fik den af min mormor da min søn blev født og siden da, har min (kommende) mand fået sat sten i og derefter friet til mig med den. Der er sgu ikke "bare købes en ny".....

Anmeld