Jeg mangler min forlovelsesring!... :´(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
9 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Maria-s

Ja igår aftes tog jeg min ring af da jeg skulle i bad, det er jeg 98% sikker på. Så mener jeg ikke at jeg tog den på bagefter. På et tidspunkt står jeg op og skal tisse og her er det mig uklart om jeg tager den fra bordet og tager den på???...  klokken lidt over 3 er jeg oppe for at gi vores søn sutten. Det foregår (som mange sikkert kender det), halvt i søvne, jeg studser over da jeg kommer ind i seng at klokken er 03.14 nøjagtigt det samme som for nylig. Her kan jeg ikke huske om jeg har min ring på?..... I morges går jeg ud og skifter min søn på badeværelset, går ud og laver morgenmad til ham og da det hele er "overstået", sidder jeg i vores sofa og hygger, og pludselig mærker jeg at min ring mangler. Jeg går ud på badeværelset og så er den bare VÆK. pist væk. Jeg leder febrisk på bordet i vasketøjskurven, på gulvet i skabet. Den er bare væk!...  Nu har jeg støvsuget stuen, sofaen, endevendt sønnes bokse med legetøj. Støvsuget soveværelset og endevendt det. Stadig ingen ring.

Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvor i himmelens navn jeg ellers skulle have lagt den. Og jeg kan ikke se hvordan den IKKE skulle være i vores lejlighed, ét eller andet sted??....

Den kan ikke ryge ud i vasken. Den kan ikke ryge ud i bruseren. Jeg har da for fanden da ikke smidt den i wc'et??? Det havde jeg vel for filan da opdaget!.... Hvis den er røget med i vaskemaskinen, kan jeg så risikere den er røget ud med vandet?.. Burde den så ikke ligge ude i kanten i gummibåndet, der hvor de mønter man glemmer i lommerne altid havner?....

Åhhh er bare SÅ ked af det!..... Den ring betyder så meget for mig. Det var min mormor og morfars vielsesring, jeg fik den af min mormor da min søn blev født og siden da, har min (kommende) mand fået sat sten i og derefter friet til mig med den. Der er sgu ikke "bare købes en ny".....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

morethanperfect

Maria-s skriver:

Ja igår aftes tog jeg min ring af da jeg skulle i bad, det er jeg 98% sikker på. Så mener jeg ikke at jeg tog den på bagefter. På et tidspunkt står jeg op og skal tisse og her er det mig uklart om jeg tager den fra bordet og tager den på???...  klokken lidt over 3 er jeg oppe for at gi vores søn sutten. Det foregår (som mange sikkert kender det), halvt i søvne, jeg studser over da jeg kommer ind i seng at klokken er 03.14 nøjagtigt det samme som for nylig. Her kan jeg ikke huske om jeg har min ring på?..... I morges går jeg ud og skifter min søn på badeværelset, går ud og laver morgenmad til ham og da det hele er "overstået", sidder jeg i vores sofa og hygger, og pludselig mærker jeg at min ring mangler. Jeg går ud på badeværelset og så er den bare VÆK. pist væk. Jeg leder febrisk på bordet i vasketøjskurven, på gulvet i skabet. Den er bare væk!...  Nu har jeg støvsuget stuen, sofaen, endevendt sønnes bokse med legetøj. Støvsuget soveværelset og endevendt det. Stadig ingen ring.

Jeg kan simpelthen ikke komme i tanke om hvor i himmelens navn jeg ellers skulle have lagt den. Og jeg kan ikke se hvordan den IKKE skulle være i vores lejlighed, ét eller andet sted??....

Den kan ikke ryge ud i vasken. Den kan ikke ryge ud i bruseren. Jeg har da for fanden da ikke smidt den i wc'et??? Det havde jeg vel for filan da opdaget!.... Hvis den er røget med i vaskemaskinen, kan jeg så risikere den er røget ud med vandet?.. Burde den så ikke ligge ude i kanten i gummibåndet, der hvor de mønter man glemmer i lommerne altid havner?....

Åhhh er bare SÅ ked af det!..... Den ring betyder så meget for mig. Det var min mormor og morfars vielsesring, jeg fik den af min mormor da min søn blev født og siden da, har min (kommende) mand fået sat sten i og derefter friet til mig med den. Der er sgu ikke "bare købes en ny".....

Ej hvor lyder det bare rigtig træls !!
Hvad med i din søns seng ?? Under madrassen eller lagnet eller noget ??

Håber du finder den  

Anmeld

5. maj 2012

Kløver

Håber du finder den, hvad med skab, eller små kurve eller andet man har på badeværelset. En hylde i bruseren, eller måske der hvor du laver mælk til din søn, kigget i jeres seng

Anmeld

9. maj 2012

Maria-s

Tak for jeres søde svar Manden fandt den for mig!...pheeeeewww.

Lidt pinligt at skrive sådan et indlæg omkring det, men jeg blev bare SÅ ked af det og bange på en eller anden måde??..... Men nu er alt godt. Har min ring igen

Anmeld

9. maj 2012

VIPpigen

Maria-s skriver:

Lidt pinligt at skrive sådan et indlæg omkring det, men jeg blev bare SÅ ked af det og bange på en eller anden måde??..... Men nu er alt godt. Har min ring igen

Hvor fandt han den henne?? Og godt den er fundet igen...

Anmeld

9. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Maria-s skriver:

Hvor var den så?

Anmeld

9. maj 2012

2skønnebørn

Profilbillede for 2skønnebørn
Maria-s skriver:

skønt, hvor var den så?

Jeg havde på et tidspunkt mistet min fjernbetjening, der gik 2 dage inden jeg fandt den i køleskabet !!

Jeg kunne så godt huske, at telefonen ringede mens jeg med fjernbetjeningen i hånden stod og skulle have noget i køleskabet. Meen det er jo ikke lige det første sted man regner med at finde den.

Anmeld

9. maj 2012

Camulla

Maria-s skriver:

Årh nej, det er jeg bare rigtig ked af at høre Håber den dukker op igen...

Anmeld

9. maj 2012

Maria-s

rikkeregnbue skriver:

Hvor var den så?

Den lå på en hylde inde i vores skab, sammen med vores søns tøj...? Om jeg så har taget den af og langt den der ind (for at den ikke skulle blive væk!) Eller hvordan lige er havnet der, det har jeg inden erendring omkring. Men jeg var også MEGA træt den aften, så har sikker ikke tænkt i de mest logiske baner og er også tisse-ligeglad, FOR JEG HAR MIN RING IGEN

Anmeld

9. maj 2012

MortilElias2010

Maria-s skriver:

Nej hvor godt! Fik helt ondt i maven på dine vegne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.