Hvordan takler man den skide dårlige samvittighed?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Sørens

Ja jeg har lige været nødt til at sygemelde mig med ondt i ryggen og bækkenet. Jeg har MEGA dårlig samvittighed overfor mine kolleger. Jeg arbejder i et meget lille 3 mands(kvinde) firma og er næsten uundværlig! Det er egentlig ikke fordi jeg er særlig karrierekvinde agtig! Men men ville bare så gerne have gået tiden ud og afsluttet på en ordentlig måde! Forstår I ?

Nu kan der næsten ikke undgåes en lille smule negativitet og det er jo helt forståeligt men jeg ved jo også godt at ham indeni maven skal prioteres først så......

Ja ville bare egentlig høre om andres erfaringer med dette!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Som du selv siger, så er du nød til at tænke på dig og din baby!

Du gør ik dig selv nogen tjenster ved at arbejde dig selv så langt ned at du ik ka holde til det, i det lange løb. 

Du risiker at få endnu mere ondt, så det sætter sig til noget permenent. Og det er der da slet ingen der vinder ved. 

Håber du kommer af med den dårlige samvitighed og ka nyde resten af din graviditet. Vh stine

Anmeld

5. maj 2012

Sørens

StineW79 skriver:

Som du selv siger, så er du nød til at tænke på dig og din baby!

Du gør ik dig selv nogen tjenster ved at arbejde dig selv så langt ned at du ik ka holde til det, i det lange løb. 

Du risiker at få endnu mere ondt, så det sætter sig til noget permenent. Og det er der da slet ingen der vinder ved. 

Håber du kommer af med den dårlige samvitighed og ka nyde resten af din graviditet. Vh stine

Du siger næsten ordret hvad både min fysioterapeut, bedste veninde, min mand og faktisk også mine kolleger siger så....ja må jo nok stole på at jeg har gjort det rigtige! Tusind tak for dit svar!

Anmeld

5. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Sørens skriver:

Du siger næsten ordret hvad både min fysioterapeut, bedste veninde, min mand og faktisk også mine kolleger siger så....ja må jo nok stole på at jeg har gjort det rigtige! Tusind tak for dit svar!

Så mangler du bare at overbevise dig selv om, at du har gjort det rette! 

Også ka det jo være at du får det så meget bedre, at du evt ka komme tilbage på halv tid.

Vil helt klart også anbefale at gå til en god fys!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.