home alone...all by my self...tralala...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. marts 2008

Ny mor

.....så rejse manden til USA - og så på en søndag :-( Han kommer først hjem næste weekend. Det er første gang efter vi har fået to børn at jeg skal være alene med dem så længe....før vi fik børn var det faktisk lidt fedt at have en aleneuge i ny og næ, men nu er det fast arbejde :D :D
Men det skal nok gå - det er jo også lidt fedt at bevise overfor sig selv at man kan "overleve" og klare tingene selv ;)
Birgitte (som sikkert vil hænge lidt mere ud herinde i den kommende uge, når ungerne går på stand by , ha, ha)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2008

Nadi

Man føler sig virkelig uovervindelig når man har været alene om ungen/ungerne :)

Forresten går det godt med Marius eller lyder han stadig som en gammel bil der ikke vil starte??

-Nadia

Anmeld

9. marts 2008

Ny mor

Nadi skriver:

Man føler sig virkelig uovervindelig når man har været alene om ungen/ungerne :)

Forresten går det godt med Marius eller lyder han stadig som en gammel bil der ikke vil starte??

-Nadia

Det går bedre - jeg fik lige lyttet på ham i fredags og lægen mente vi lige skulle se tiden an et par dage inden han evt. skulle have noget slimløsende. Men det virker som om det er gået over i en forkølelse, så jeg håber vi slipper :) Iøvrigt, tak for råd om damp!!! vi har haft ham med ud i badeværelset hver gang er i bad og der kommer damp - og jeg synes faktisk han hoster mindre :D
Birgitte & Marius

Anmeld

9. marts 2008

Nadi

Glad for at jeg kunne hjælpe :D

Anmeld

9. marts 2008

Tynen

Ja, lidt godt er da dog alligevel ved at de er væk, de mænd! - BABY.dk tid!!!;)

Håber også du kommer igennem det - Synes der er mange græsenker herinde i tiden!
Nu skal det ikke til at blive en ny dille! :)

God dag til dig!

Trine

Anmeld

9. marts 2008

ka li ja

åhh gid det var mig

nej ikke længe af gangen men kunne da godt tænke mig nogle dage så vi kunne savne hinanden... det syntes jeg ik rigtig vi gør mere... det er vel godt for noget det rejsen ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.