Hvad er det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.133 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

EKBJ

Igår aftens inden jeg gik i seng kom der noget lidt brunt og lidt lyserødt udflåd i mit trusseindlæg lige inden jeg var på toilet.. og her til morgen kom det samme.. 

Hvad betyder det?? Og hvad er det?? Er det slimproppen?? 

(har en aftale med min mor om at vi skal i svømmehallen idag, skal jeg aflyse den??)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

MiaLarsen

kan sige dig min slimprop gik starten på natten i nat. min var helt hvid/ gennemsigtig. og var en kæmpe ala. gelé/slim klump, du er ikke i tvivl når den går.. det er en kæmpe klump.

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

MiaLarsen skriver:

kan sige dig min slimprop gik starten på natten i nat. min var helt hvid/ gennemsigtig. og var en kæmpe ala. gelé/slim klump, du er ikke i tvivl når den går.. det er en kæmpe klump.

Så er det nok ikke det.. hvad kan det så være? 

Anmeld

5. maj 2012

MiaLarsen

Nok bare noget udflåd, ikke noget du skal være bekymret for ihvertfald.. har set nogen andre indlæg somme tider hvor de har skrevet det samme. men hvis du er nervøs så må du ringe til fødegangen og spørge søde  

men siger dig, den slimprop er ikke til og tage fejl af.. hold da op det kom bag på mig den på sådan ud. men sjovt var det da og se. den var en kæmpe klump også meget gelé/slim agtig.

Anmeld

5. maj 2012

MiaLarsen

MiaLarsen skriver:

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

MiaLarsen skriver:

Nok bare noget udflåd, ikke noget du skal være bekymret for ihvertfald.. har set nogen andre indlæg somme tider hvor de har skrevet det samme. men hvis du er nervøs så må du ringe til fødegangen og spørge søde  

men siger dig, den slimprop er ikke til og tage fejl af.. hold da op det kom bag på mig den på sådan ud. men sjovt var det da og se. den var en kæmpe klump også meget gelé/slim agtig.

Hold da op!:O

Anmeld

5. maj 2012

MiaLarsen

Jaa. det var ret sjovt og se.. hehe

Anmeld

5. maj 2012

LR85

Nogens slimprop går jo over længere tid i små poetioner, så det kunne da sagtens lyde som det. 

Se om der kommer mere i løbet a dagen, og hvor langt er du? 

Anmeld

5. maj 2012

mortilnoahogmelina

Kan os være tegn blødning altså starten på fødslen .

Anmeld

5. maj 2012

EKBJ

LR85 skriver:

Nogens slimprop går jo over længere tid i små poetioner, så det kunne da sagtens lyde som det. 

Se om der kommer mere i løbet a dagen, og hvor langt er du? 

jeg er 39+4 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.