Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej. Jeg er 20+5 i dag, så det varer jo ikke længe inden jeg skal et smut op til lægen. Jeg har fået at vide, at det er i uge 24, men jeg er lidt i tvivl om det betyder 23+ eller 24 +.Er der nogle af jer der kan svare på det?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lottemusen skriver: Hej. Jeg er 20+5 i dag, så det varer jo ikke længe inden jeg skal et smut op til lægen. Jeg har fået at vide, at det er i uge 24, men jeg er lidt i tvivl om det betyder 23+ eller 24 +.Er der nogle af jer der kan svare på det?
Det er i uge 25 du skal til lægen, det står også i den bog du har fået udleveret ved lægen. Der er en oversigt over hvornår du skal til lægen og til jm
Christina9870 skriver: Det er i uge 25 du skal til lægen, det står også i den bog du har fået udleveret ved lægen. Der er en oversigt over hvornår du skal til lægen og til jm
Både min læge har sagt uge 24, og i den bog jeg har fået, står der også uge 24...
lottemusen skriver: Både min læge har sagt uge 24, og i den bog jeg har fået, står der også uge 24...
I min bog står der 25 og det sagde min jm også at det var...
Christina9870 skriver: I min bog står der 25 og det sagde min jm også at det var...
Så er der nok forskel på, hvad man får at vide
lottemusen skriver: Så er der nok forskel på, hvad man får at vide
Ja er der åbenbart, bare mærkeligt at bøgerne ikke er enige. Er det den fra Libero du har? Den der gratis bog man får udleveret
Hmm, altså jeg var til lægebesøg igår, og der var jeg 25+6 .. Så tror det er 24+ du skal derned .. Om ikke andet er det vel bare i tide til at lægen kan nå at sende en evt blodprøve og sådan videre i tide til at du skal til jm
Jeg var til læge i uge25 og menet at man ska igen i uge 32! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128