Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jer der har prøvet den hvordan lever i tænker med mad
Har hørt man får dårlig mave hvis nan spiser noget med sukker betyder det den dårlige mave kommer med det samme og hvad med light sodavand kan man drikke det. Jeg overvejer at prøve dem men har lidt en sød tand også. Har tabt 12 kg på nupo men taget 2 af dem på igen og overvejer at prøve alli pillerne som et kick start Hvad er jeres erfaring med pillerne er de pengene værd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jer der har prøvet den hvordan lever i tænker med mad Har hørt man får dårlig mave hvis nan spiser noget med sukker betyder det den dårlige mave kommer med det samme og hvad med light sodavand kan man drikke det. Jeg overvejer at prøve dem men har lidt en sød tand også. Har tabt 12 kg på nupo men taget 2 af dem på igen og overvejer at prøve alli pillerne som et kick start Hvad er jeres erfaring med pillerne er de pengene værd
Jeg har ikke selv erfaring med pillerne, men opper lige tråden for dig, så du kan få et svar fra andre
mange tak
håber nogen kan hjælpe
Jeg har ikke prøvet alli pillerne, men mener ikke det er sukkert der skilles fra, men fedtet..
Stumpen skriver: Jeg har ikke prøvet alli pillerne, men mener ikke det er sukkert der skilles fra, men fedtet..
Ja det er vist også rigtigt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128