Chokolade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Lullaby

Jeg var den største chokoladegris der findes inden jeg blev gravid men nu så gider jeg faktisk ikke spise det. En gang imellem så spiser jeg lidt men feks idag har vi toblerone (som er en stor synder) og jeg har slet ikke spist noget. Det er da vildt som ens graviditet kan påvirke det. Er der nogen andre der har oplevet det? At de før elskede noget men nu faktisk ikke "kan lide det" på samme måde?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Havregrød! Jeg elsker havregrød med sukker og da jeg var gravid med thea ku jeg spise det flere gange om dagen

I denne graviditet, ka jeg ik fordrage havregrød, bare synet eller tanken om det ka gøre mig dårlig! Mærkeligt! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Flowers

Lullaby skriver:

Jeg var den største chokoladegris der findes inden jeg blev gravid men nu så gider jeg faktisk ikke spise det. En gang imellem så spiser jeg lidt men feks idag har vi toblerone (som er en stor synder) og jeg har slet ikke spist noget. Det er da vildt som ens graviditet kan påvirke det. Er der nogen andre der har oplevet det? At de før elskede noget men nu faktisk ikke "kan lide det" på samme måde?

Åh hvor jeg kender det jeg vil ikke sige at jeg ikke kan lide det. Men lysten er der bare ikke... og lige inden jeg blev gravid, var kæresten endda i tyskland, hvor der blev købt toblerone og p-tørter til mig, hvilket jeg ikke rører nu... er så underligt.. før spiste jeg chokolade hver dag ! Der dukker dog andre søde sager op jeg gerne vil spise masser af Men kun i små perioder...

Anmeld

5. maj 2012

K&S

Lullaby skriver:

Jeg er en STOR sukkergris ;-) men under graviditeten spiste jeg intet sødt eller drak sodavand pga. kvalme - så jeg tabte 10 kg. :-) 

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

Lullaby skriver:

Mine hyacinter. Elskede den duft. Efter jeg blev gravid med drengen kan jeg bare ikke have den, noget af det absolut klammeste jeg overhovedet har mødt.

Men ananas, som jeg ikke kunne lide før, kan jeg nu spise, spise, spise... mmmmmmmmm... Ananasis, ananassodavand, ananas i salat, mad, med på tur, hyggeguf. Jeg fandt et tapet med ananas på, men der satte han foden ned

Har aldrig brudt mig om indbagte pizzaer, åd vel et vognlæs under min graviditet... adr, der var altså spaghetti, kødsovs, pizza, ost, brød

Kunne stå op om morgenen og tænke på pizza

Er det mon værst under den første graviditet?

Anmeld

5. maj 2012

Camillos

Lullaby skriver:

Suppe! jeg kunne spise det i lange baner før jeg blev gravid! .. Men nu, bare ordet i sig selv giver mig brækfornemmelser... Føj ..

Lidt irriterende.. 

Anmeld

5. maj 2012

Isaac's mor

Kan simpelthen ikk spise nødder, de gir mig SÅ meget kvalme, får kvalme bare af at tænke på dem lige nu

Anmeld

5. maj 2012

frk andreasen

jeg plejer at elske ost  og kyllingefilet men nu er jeg ved at brække mig ved tanken

tanja 7+6

Anmeld

5. maj 2012

JH12

Mit er lige omvendt, jeg har aldrig været meget for kage og har altid helst helt undgået det.. men efter jeg blev gravid har jeg nærmest ikke kunne få nok kage Det er heldigvis ved at tage lidt af, istedet får den på frugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.