hjælp... til jer med hormon spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

573 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

twinny

Godaften, tøser...

Jeg fik lagt en hormonspiral op i tirsdag. Det gik fint, jeg blødte kun til igår og har nu lidt udflåd...

Men men men, jeg har haft lidt menssmerter. Som nu er en del værre.

Jeg ligger med varmepude og spist smertestillende, men hjælper ikk rigtig.....

Er det normalt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

morbibi

Aner det ikke, men ville lige læse, for skal selv have en hormon spiral efter fødsel

Anmeld

4. maj 2012

twinny

morbibi skriver:

Aner det ikke, men ville lige læse, for skal selv have en hormon spiral efter fødsel

Anmeld

4. maj 2012

twinny

Ingen der kan hjælpe en kvinde i nød?

Anmeld

4. maj 2012

LinLin

twinny skriver:

Godaften, tøser...

Jeg fik lagt en hormonspiral op i tirsdag. Det gik fint, jeg blødte kun til igår og har nu lidt udflåd...

Er det normalt?

Jeg har haft min i 14 mdr nu; jeg har temmeligt ondt de første 2-3 mdr Og blødte også tit... Men derefter har jeg næsten ikke blødt. Har du mensagtige smerter indimellem uden at der kommer noget....

Men vil vælge det igen efter #næste gang# ; )

Anmeld

4. maj 2012

twinny

DAs mor skriver:

Jeg har haft min i 14 mdr nu; jeg har temmeligt ondt de første 2-3 mdr Og blødte også tit... Men derefter har jeg næsten ikke blødt. Har du mensagtige smerter indimellem uden at der kommer noget....

Men vil vælge det igen efter #næste gang# ; )

nej intet blod... Kun smerter..

Anmeld

4. maj 2012

LinLin

twinny skriver:

nej intet blod... Kun smerter..

ØV Jeg var også ved at fortryde efter et par uger! Men efter de der 2½ md blev jeg rigtigt glad for det - det er bare lang tid at gå og vente på at det skal blive godt

Anmeld

4. maj 2012

Ma-lu

twinny skriver:

Godaften, tøser...

Er det normalt?

Jeg har hørt de kan gøre ond og man kan bløde meget.. 

Jeg har også overvejet det efter jeg har født, men ved ik óm jeg tør

Min mor sku ha fjernet hendes i tirsdags og sat en ny op (efter 5år) Men lægen kunne ikke finde den, så nu hun blevet henvist til en gyn. Og en scanning !!!!

Anmeld

4. maj 2012

Lone Jakobsen

altså det må ikke gøre ondt, så du føler du kan mærke den indeni. men at kroppen reagere med mens agtige smerter, tror jeg ikke gør noget.

ved min den første (lige efter oplæggelsen) havde jeg nærmest følelsen af at den sad omme i ryggen,  så det viste sig at den var smuttet for langt op. den blev trukket ned på plads, og jeg havde ikke nogen problemer derefter.

her ved den anden oplevede jeg af og til en stikkende smerte omkring navlen. men det stoppede efter ca en måned, og lægen mente ikke det var noget.

Anmeld

4. maj 2012

Muffin_girl

twinny skriver:

Godaften, tøser...

Er det normalt?

Sådan havde jeg det også i starten.. Der kan desværre være en træls opstart .. Men nu er jeg SÅ glad for den .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.