Er hun ikke skøn

Hun flytter hjem til os 29 april :-))))
Vores fam ved ikke noget om hende endnu, så derfor vil jeg ikke ligge billeder på facebook og IG er der vist efterhånden ingen som bruger mere

Håber I alle har det godt herinde.. Sjovt nok går det lidt bedre med hurtigheden herinde, så nu må jeg se at komme med igen. Kan jo absolut ikke følge med i noget som helst mere.
Freya og Loke nyder virkelig at vi er flyttet. Her er altid mange legekammerater og vi har fået nogle rigtige gode naboer, så vi hygger bare så meget.
Arbejdet går faktisk ikke så godt

Er ikke særlig glad for det mere, så har nærmest ondt i mavben hver gang jeg har en vagt og de 7 dage er meget svære at komme igennem. Har det bedst når jeg går på fri uge. Jeg har lige en extra vagt i nat, men det er da kun en enkelt nat.
Jeg er egentligt glad nok for mine kollegaer, men syntes ikke det er sjovt mere at kører rundt alene om natten når det er mørkt. Vi kører jo rundt på bøh landet

Og alle de nødkald vi får, man bliver totalt stresset af det og tit når man ikke sine egne borgere på kørerlisten, eller kommer super meget agud så ved ikke helt hvad jeg skal gøre

Nå.. lige et lille pip fra mig som startede godt men endte lidt æv-æv
Kh Sofie
Og stort tillykke til alle børnene som vel nu efterhånden er fyldt 5 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld