Lidt tys-tys men se hende lige...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Sofie

Er hun ikke skøn
Hun flytter hjem til os 29 april :-))))

Vores fam ved ikke noget om hende endnu, så derfor vil jeg ikke ligge billeder på facebook og IG er der vist efterhånden ingen som bruger mere

Håber I alle har det godt herinde.. Sjovt nok går det lidt bedre med hurtigheden herinde, så nu må jeg se at komme med igen. Kan jo absolut ikke følge med i noget som helst mere.

Freya og Loke nyder virkelig at vi er flyttet. Her er altid mange legekammerater og vi har fået nogle rigtige gode naboer, så vi hygger bare så meget.
Arbejdet går faktisk ikke så godt
Er ikke særlig glad for det mere, så har nærmest ondt i mavben hver gang jeg har en vagt og de 7 dage er meget svære at komme igennem. Har det bedst når jeg går på fri uge. Jeg har lige en extra vagt i nat, men det er da kun en enkelt nat.
Jeg er egentligt glad nok for mine kollegaer, men syntes ikke det er sjovt mere at kører rundt alene om natten når det er mørkt. Vi kører jo rundt på bøh landet

Og alle de nødkald vi får, man bliver totalt stresset af det og tit når man ikke sine egne borgere på kørerlisten, eller kommer super meget agud så ved ikke helt hvad jeg skal gøre

Nå.. lige et lille pip fra mig som startede godt men endte lidt æv-æv
Kh Sofie

Og stort tillykke til alle børnene som vel nu efterhånden er fyldt 5 år
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Tina2

Aaaaahmen hvor EEEER den kær!!!!!!!! Hvad er det for en race? Hun eller han?

Blir så lækkert med et dyr i huset, vi ELSKER at ha fået Julius, jeg har altid selv haft ekstremt mange dyr hjemme, så har faktisk været svært ingen at ha de år vi har boet i lejl.....

Lyder super dejligt I er tilpas med at bo der, det betyder så meget:-)

Men hvor TRÆLS med arbejdet... Kan faktisk godt forstå du er træt af at arbejde 7-7, har dog ikke selv prøvet det, men har jo arb 5-2 i mange år og synes også de 5 er lidt hårde at komme igennem, men især det med hveranden weekend.....

Synes ens weekender KONSTANT er booket fordi man arbejder hveranden så nyder virkelig at ha fri HVER weekend nu. Det er skønt endelig at ha weekender hvor vi INTET skal, især nu hvor vi er ved at bygge til og om jo.....

Synes da bestemt du skal søge noget andet, søde......

Kram herfra

Anmeld

16. april 2009

Sofie

Hej Tina...

Det er en tæve og hun skal hedde Siff (hvis Freya og jeg må bestemme :-) Hun er blanding. labrador/schæfer. Hendes mor er også blanding melle de to racer og hendes far er ren labrador og vi glæder os helt vildt herhjemme.

Det er mest Peter som har talt om det i de år vi har boet i lejlighed, at når vi flyttede i hus, ville han meget gerne have hund igen og så har vi bare sådan kigget og kigget og så var hun her lige pludselig :-))))

Det er ike så meget det med at arb 7/7, altså jo det er også hårdt, men det er aller mest det med at kører alene om natten, det har jeg bare ikke lyst til mere. Jeg er stadig rigtig glad for at arbejde om natten, men altså ikke alene mere og igen, når nødkaldene bare bimler derud af :-(((((

kan godt forstå du er glad for det nye job, sikke meget frihed det giver dig og jer som familie :-))))

Kh Sofie

Anmeld

16. april 2009

Tina2

Sofie skriver:

Hej Tina...

Det er en tæve og hun skal hedde Siff (hvis Freya og jeg må bestemme :-) Hun er blanding. labrador/schæfer. Hendes mor er også blanding melle de to racer og hendes far er ren labrador og vi glæder os helt vildt herhjemme.

Det er mest Peter som har talt om det i de år vi har boet i lejlighed, at når vi flyttede i hus, ville han meget gerne have hund igen og så har vi bare sådan kigget og kigget og så var hun her lige pludselig :-))))

Det er ike så meget det med at arb 7/7, altså jo det er også hårdt, men det er aller mest det med at kører alene om natten, det har jeg bare ikke lyst til mere. Jeg er stadig rigtig glad for at arbejde om natten, men altså ikke alene mere og igen, når nødkaldene bare bimler derud af :-(((((

kan godt forstå du er glad for det nye job, sikke meget frihed det giver dig og jer som familie :-))))

Kh Sofie

Tror sgu de kører to sammen derude hvor jeg var..... Kører du helt alene? Møgtræls med alle de nødkald. Dem har de også mange af der hvor min mor er, men vi havde ikke så mange om aftenen hvor jeg var......

Anmeld

16. april 2009

Strack

nåååå hvor er hun bare nuser... og så overhaler i lige indenom og får hund en uge før os vi venter nemlig også på en skøn lille hvalp

er nød til lige at vise et nyt billede af ham hehe, på billedet er han 4 uger... men han bliver hele 5 uger imorgen

så kan vi rigtig udveksle unoder hos de små *G*

trist med jobbet, håber det bliver bedre!!!!

Mette

Anmeld

16. april 2009

Strack

glemte lige billedet *GG*
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. april 2009

Susan1978

Hej Sofie,

hvor er hun skøn.. lige til at kramme og møsse..

Dejligt at høre fra jer. Noget rigtig hø med arbejdet.. kan man ikke få andre stillinger inden for dit fag, sådan at du måske ikke lige skulle køre rundt om natten..

har du i øvrigt skiftet mobil nummer, jeg sendte dig en sms for snart længe siden men hørte intet tilbage.

knus fra os.

Anmeld

20. april 2009

Avi

Hvor ER hun dog dejlig -tillykke med hende

knus avi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.