Tidlige graviditetstegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

858 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

camilla10

Er der nogen, der har oplevet tidlige og tydelige graviditetstegn ved første graviditet - og (stort set) ingen ved en efterfølgende graviditet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

BigHope13

pas, har endnu ikke været gravid, så håber nogle andre kan give dig svar,
men vil da lige give en

Anmeld

4. maj 2012

camilla10

BigBabyWish12 skriver:

pas, har endnu ikke været gravid, så håber nogle andre kan give dig svar,
men vil da lige give en

Tak

Anmeld

4. maj 2012

Isaac's mor

Altså, mine bryster voksede enormt, jeg fik voldsom kvalme også når jeg var ude at løbe gjorder det en smule ondt i min mave og det var som om der "var noget" som hoppede op og ned derinde

Plus kææææmpe træthed!

Anmeld

4. maj 2012

Tona

camilla10 skriver:

Er der nogen, der har oplevet tidlige og tydelige graviditetstegn ved første graviditet - og (stort set) ingen ved en efterfølgende graviditet?

Det prøvede min veninde og der kom en fin lille dreng ud af det alligevel

Anmeld

4. maj 2012

VNB

camilla10 skriver:

nej tværtimod... 

jeg er meget meget mere træt og ramt af forskellige symptomer denne her gang end da jeg ventede Viktor... 

men jeg havde mere hovedpine i starten første gang. det har jeg heldigvis ikke rigtig haft endnu denne her gang... 

Anmeld

4. maj 2012

Annette A

Her har det svinget meget. Første gang ingen syptomer før efter tid. Anden gang voldsom kvalme, da ægget fæstnede sig. Tredie gang voldsomme implantatiosnkramper, da ægget fæstnede sig og denne her fjerde gang mærkede jeg intet før over tid igen og derfor kom det helt bag på mig, at jeg var gravid. Så tror ikke man nødvendigvis skal regne med noget fast mønster.

Anmeld

5. maj 2012

camilla10

Åh, tak for svar. Så krydser jeg fingre til test dag alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.