Tror jeg lykkeligt havde glemt de ømme babser man får når man er gravid... Men nu begynder det så småt at dæmre...

Jeg har ikke fået kvalme endnu... 

Men jeg husker tydeligt at jeg stort set havde halsbrand siden uge 14 sidste gang og så lige indtil jeg fødte... Alt det besvær man havde med at komme rundt til sidst og alle de søvnløse nætter pga. urolige ben....
Åh gawd altså, jeg glæder mig SÅ meget, misforstå mig nu ikke, men nu hvor jeg sidder og tænker over det, så kunne det godt have ventet lidt, jeg føler lige at jeg er blevet mig igen...
Hvad så, hvilke gener har du lige nu i din graviditet? Eller hvilke gener husker du bedst fra din/e graviditeter? 

Til lykke med graviditeten!!!
1. gang: Havde en stærk aversion mod kød og kødprodukter de første tre måneder. Meget upraktisk siden vi var til flere festmåltider i perioden, og jeg stort set spiste kartofler og tilbehør - ærgeligt, når alle andre sad og hyggede sig med lammesteg osv, som jeg egentlig godt kan lide. Ellers en graviditet hvor jeg stort set havde det fantastisk bortset fra stadige kramper i benene om natten de sidste par måneder.
2. gang: Åh, hjælp! De sidste tre måneder var et helvede! Jeg hostede som en gammel kaffemaskine til jeg kastede op 2-3 gange hver dag. Intet hjalp, og når jeg fortalte det til min læge, fik jeg til svar, at siden jeg var gravid kunne jeg ikke gøre andet end at drikke kamillethe. (Det har senere vist sig at hosten havde sammenhæng med udiagnostiseret astma). Min mand var ved at blive vanvittig, fordi jeg holdt ham vågen om natten. Vi skiftedes til sidst til at ligge på sofaen i stuen. Jeg havde problemer med at passe mit arbejde pga hosten. I tillæg havde jeg flere kramper i benene end første gang. Jeg var helt udslidt, da vi nåede til fødslen.
Men bortset fra det er jeg en af de heldige, som hverken har haft noget særlig kvalme eller ømme bryster eller maveproblemer. Nu da jeg har bedre kontrol på astmaen kunne jeg gerne gå igennem endnu en graviditet.
Anmeld