Og fødte allerde 38+6 den 30/4. Havde vasket vinduer og sagt at han gerne måtte komme ud men turde ikke tror det var rigtigt da veerne begyndte kl 2.30 om natten. De udviklede sig i løbet af natten fra 15 til 6 min og varede op til 4 min. av! Om formiddagen fik jeg en varmepude (genialt), men dette fik veerne til at stilne lidt af igen og komme med 10-15 min interval. Pludselig omkring 11-12 tiden begyndte de dog at blive hyppigere og der var ned til 2 min imellem i en time ca hvorfor vi ringede til fødegangen. De ville godt kigge på os men var meget rolige. Da vi kom der op viste det sig at jeg allerede var 8 cm åben og jordemoderen ville forsøge at nå at fylde vand i fødselskaret
det nåede hun for der kom lidt mere ro på veerne. De prak på et tidspunkt vandet og så var han ude på 39min.Kan kun anbefale at føde i vand. Det gjode vanvittigt ondt og var uoverskueligt undervejs, men tror vandet hjalp helt vildt.
Ud kom den sødste bette mand, der skreg med det samme og var fin i farven. Han vejede 3230g og målte 50 cm. Så sjovt da jeg tidligt fik spået en kæmpe baby. Det er han i hvert fald ikke 
Glæder mig til at følge med jer andre og held og lykke med de forestående fødsler
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld