Baby.dk tur til dyrehaven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Sørens

Carl-Emil's mor skriver:

Vi gider ikke have folk med uden børn! Det er baby.dk møde = babyer !!!! Rent pjat selvfølgelig må du komme med jo flere jo bedre så eeeendelig

YEAAAH! Tak Det er bare fordi jeg lige er blevet sygemeldt (4 mdr før termin) og forudser at jeg kommer til at kede min BIIIIP i laser. Derudover kunne det jo bare være smadderhygsomt at møde andre sjællander/københavner mødre!

Jeg er ihvertfald på! Glæder mig til at høre mere om hvornår/hvad tid osv osv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Carl-Emil's mor

Sørens skriver:

YEAAAH! Tak Det er bare fordi jeg lige er blevet sygemeldt (4 mdr før termin) og forudser at jeg kommer til at kede min BIIIIP i laser. Derudover kunne det jo bare være smadderhygsomt at møde andre sjællander/københavner mødre!

Jeg er ihvertfald på! Glæder mig til at høre mere om hvornår/hvad tid osv osv!

Deeeeejligt du glæder dig så meget til at deltage jo flere man kan møde jo bedre og tro mig - før du har set dig er din sygemelding gået og du har dit guldHos dig

Anmeld

5. maj 2012

Sørens

Carl-Emil's mor skriver:

Deeeeejligt du glæder dig så meget til at deltage jo flere man kan møde jo bedre og tro mig - før du har set dig er din sygemelding gået og du har dit guldHos dig

Ja du har ret! Uuuuuuuh kan næsten ikke vente!

Anmeld

5. maj 2012

Nana88

Laver du en anden tråd med afstemning eller bruger du den samme ?

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Nana88 skriver:

Laver du en anden tråd med afstemning eller bruger du den samme ?

Laver en ny imorgen eller onsdag så er der måske lige lidt flere der kommer frem og vil med

Anmeld

7. maj 2012

2721

Hvisdet eren dagvi kan og tiden passer med sove tid osv vil vi også rigtig gerne med

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

Puslingen skriver:

Hvisdet eren dagvi kan og tiden passer med sove tid osv vil vi også rigtig gerne med

Iiiiiih hvor dejligt

Anmeld

7. maj 2012

MelikkazMoar

vi vil også gerne med

Anmeld

7. maj 2012

Sara_S

OOOOOOH! Hvor skønt!! Endelig et baby-møde i København!! 

Jeg vil dag og med og møde alle jer dejlige damer... Så håber jeg på den bliver en dag hvor jeg ikke har så mange smerter... 

Anmeld

7. maj 2012

Carl-Emil's mor

MelikkazMoar skriver:

vi vil også gerne med

Deeeeeejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.