er ulykkelig om natten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Sujan

Ved ikke hvad der sker for min lille pige

Hun er nu 5 uger gammel og nætterne er indtil nu gået fint.
Men den sidste uge har hun skreget fra kl. Ca. 23 til kl.3
Hvorfor gør hun det??? Vi har ikke rigrig ændret på noget.

Hele dagen er hun glad og sover fint.. men så bliver kl. 23 og hun bliver så ulykkelig.. falder så i søvn ca. Kl. 3 sikkert af udmattelse sover så nogle timer , vågner får mad og bliver skiftet og sover så nogle timer igen og er glad og tilfreds i løbet af dagen.

Har stået på i en uges tid nu og er rigtig hårdt. Kan det være tigerspring selvom det kun kommer om natten????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Sujan

4. maj 2012

Trolde_mor

Sujan skriver:

Hele dagen er hun glad og sover fint.. men så bliver kl. 23 og hun bliver så ulykkelig.. falder så i søvn ca. Kl. 3 sikkert af udmattelse sover så nogle timer , vågner får mad og bliver skiftet og sover så nogle timer igen og er glad og tilfreds i løbet af dagen.

Har stået på i en uges tid nu og er rigtig hårdt. Kan det være tigerspring selvom det kun kommer om natten????

Første tanke er også umiddelbart tigerspring. Men samtidig er det også om aftenen deres tarme arbejder og om aftenen de bearbejder dagens oplevelser, så det kan også være det.

Kian havde en periode, ligesom din datter, og her hjalp det at undgå oplevelser i en periode og at cykle en masse med hans ben inden sengetid.

Dejligt at høre at hun ellers er super glad og tilfreds Håber det snart ændre sig med natteuroen

Anmeld

4. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sujan skriver:

her var det maven der bøvlede rigitg meget fra min dreng var 5 uger og helt til han blev 3 måneder. Men det kan også godt være ørene. Det gør for det meste ondt om natten. Du kan altid lige få det tjekket hos lægen, om ikke andet, så for at udelukke det.

Anmeld

4. maj 2012

Sujan

mor:) skriver:

her var det maven der bøvlede rigitg meget fra min dreng var 5 uger og helt til han blev 3 måneder. Men det kan også godt være ørene. Det gør for det meste ondt om natten. Du kan altid lige få det tjekket hos lægen, om ikke andet, så for at udelukke det.

Ved ikke om det er maven.. hun har fin afføring om dagen.. men kan være luft måske...

Var til 5 ugers undersøgelse i går, så tænker at lægen ville have opdaget hvis det var ørerne.

Anmeld

4. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sujan skriver:

Ved ikke om det er maven.. hun har fin afføring om dagen.. men kan være luft måske...

Var til 5 ugers undersøgelse i går, så tænker at lægen ville have opdaget hvis det var ørerne.

kan slet ikke huske hvordan 5 ugers undersøgelse foregår. Men min læge sagde at det med babyer kan være rigtig svært at se om det er mellemørsbetændelse. Nogle gange kan man se det meget svagt.

Anmeld

4. maj 2012

kekp

Sujan skriver:

Til vores 5 ugers undersøgelse tjekkede lægen ikke ørene, måske du skulle smutte en tur derop igen. Det lyder godt nok hårdt, håber snart at det vender så i kan få lidt søvn. 

Hvis det er maven der driller er biogaia super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.