åh nej.. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

682 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Princesspigen

dagen igår var rigtig god, ikke ret meget kvalme så gi rundt her hjemme og gik en tur osv, men men men, det har vidst givet bagslag..

igår eftermiddags/aftes begyndte jeg at være ret øm i underlivet, og er det stadig idag så ringede til en JM..

fik bekseden, enten har jeg overanstrængt mig igår eller os så har jeg blære betændelse..

så den hedder sofaen idag og bliver det ved så en tur til læge vagten for at få tjækket min urin i eftermiddag..  ihh altså..

har i prøvet noget ligende ? ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Alexander&Lærke

Hvor langt er du henne?...

Jeg har haft en del smerter/ubehag begge de gange jeg har været gravid spicelt i lænden/ryggen, første gang ret tidligt allerede fra uge 15. Det gjore at jeg ikke kunne ret meget af det jeg ellers kunne, såsom gå lang, støvsuge, vaske gulv, rydde op og ja havd man nu ellers andstrenger sig med.... Så mon ikke det er gå turen som har sat sit præg.

Nu siger du underlivet er det bæknet eller sådan nærmer livmorregionen?...... Men ja tag det roligt idag og se om det bliver bedre....  

Anmeld

4. maj 2012

Princesspigen

Mette&Alexander skriver:

Hvor langt er du henne?...

Jeg har haft en del smerter/ubehag begge de gange jeg har været gravid spicelt i lænden/ryggen, første gang ret tidligt allerede fra uge 15. Det gjore at jeg ikke kunne ret meget af det jeg ellers kunne, såsom gå lang, støvsuge, vaske gulv, rydde op og ja havd man nu ellers andstrenger sig med.... Så mon ikke det er gå turen som har sat sit præg.

Nu siger du underlivet er det bæknet eller sådan nærmer livmorregionen?...... Men ja tag det roligt idag og se om det bliver bedre....  

jeg er 17+0 idag..

har lidt gener i lænden ind i mellem..

det er foran, nede ved underlivet.. skal lige siges jeg endnu ikke er vokset overhoved.. intet at se på mig.. så regner med det er der hvor baby ligger... under navlen og ned..

Anmeld

4. maj 2012

Princesspigen

4. maj 2012

Princesspigen

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.