Hjælp - slim fra skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej alle

Håber der er en eller flere, der kan hjælpe mig. Jeg er gravid i uge 23, og det hele er indtil nu forløbet fint og uden komplikationer. Vi venter en lille dreng 1. september, og vi glæder os SÅ meget

Sagen er den, at jeg de sidste par dage har oplevet, at der er kommet slim ud af min skede. Jeg har gennem hele graviditeten haft meget og skiftende udflåd, men det er jo normalt, og der har på intet tidspunkt været tvivl om, at det var normalt udflåd. Det skiftede bare lidt i konsistens og mængde.

Men det her er altså helt anderledes. Der kommer ligesom sådan nogle klatter, der til forveksling minder om snot, når man pudser næse. Det lugter ikke, og jeg har ikke ondt på nogen måde. Jeg mærker også masser af liv, så er ikke bekymret på den måde. Men synes alligevel, det er lidt underligt, og jeg vil meget gerne høre, om der er nogen herinde, der har oplevet det samme/ved hvad det kan være?

På forhånd mange tak for hjælpen - og god store bededags ferie til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

MariaJ

Anonym skriver:

Hej alle

Håber der er en eller flere, der kan hjælpe mig. Jeg er gravid i uge 23, og det hele er indtil nu forløbet fint og uden komplikationer. Vi venter en lille dreng 1. september, og vi glæder os SÅ meget

Sagen er den, at jeg de sidste par dage har oplevet, at der er kommet slim ud af min skede. Jeg har gennem hele graviditeten haft meget og skiftende udflåd, men det er jo normalt, og der har på intet tidspunkt været tvivl om, at det var normalt udflåd. Det skiftede bare lidt i konsistens og mængde.

Men det her er altså helt anderledes. Der kommer ligesom sådan nogle klatter, der til forveksling minder om snot, når man pudser næse. Det lugter ikke, og jeg har ikke ondt på nogen måde. Jeg mærker også masser af liv, så er ikke bekymret på den måde. Men synes alligevel, det er lidt underligt, og jeg vil meget gerne høre, om der er nogen herinde, der har oplevet det samme/ved hvad det kan være?

På forhånd mange tak for hjælpen - og god store bededags ferie til jer alle

Det er nok noget af slimproppen. Min gik også meget tidligt i denne graviditet, men den gendanner sig, så det behøver ikke at betyde noget. Hvis ikke du bløder eller oplever andre problemer tror jeg ikke du behøver at være bekymret, men du kan jo nævne det for din læge eller jordmor næste gang du er til kontrol.

Anmeld

4. maj 2012

LR85

synes også jeg har oplevet a det skifter lidt fra periode til periode.

nogen gange mere end andre og nogen gage vandtyndt og ander tykkere.

Det er faktisk ikke noget system i det.

Tror det er vores hormonproduktion der ændre sig hele tiden og kroppen der sker så meget for.

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Tusind tak for hurtigt svar til jer begge Hvad er det liiige slimproppen er for en størrelse? Og hvilken funktion har den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.