Kan man føde naturligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.648 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. april 2009

4xGreve

Mit spørgsmål lyder i om man kan føde naturligt efter man har fået kejsersnit?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

monstar99

har fået at chance for at skulle have kejsersnit igen er store fordi jeg fik akut kejsersnit første gang.
Men det skulle ikke være umuligt.

Men tror nu at hvis jeg skal have en til så vil jeg vælge plan lagt kejsersnit.

Anmeld

16. april 2009

4xGreve

Mit var også akut kejsersnit, men vil så gerne føde naturligt...

Anmeld

16. april 2009

ekzunz

Jeg fik også AKS første gang, og jeg fødte Klara helt naturligt 15 mdr. senere.
Jeg var til samtale med fødselslægen, og valgte at føde selv.
Der blev hold mere øje med mig under selve fødslen, men overhovedet ikke noget jeg egentlig lagde mærke til, og der var slet ingen problemer....

Anmeld

17. april 2009

Mumto3

Det korte svar er JA, det kan man. Prøv at søg med amerikanske hjemmesider, der er masser af god information og gode historier. Søg på VBAC (det er forkortelsen for Vaginal Birth After Cecarean) eller VBA2B , altså at føde vaginalt efter 2 kejsersnit.

Anmeld

17. april 2009

4xGreve

Mange tak for jeres svar dem er jeg meget taknemmlig for, for vil ha lov at opleve det at føde normalt...
For ellers føler jeg at noget af det der høre med til at være kvinde bliver taget fra mig!
Så endnu engang tak

Anmeld

17. april 2009

LotteN

jeg har en veninde der fødte med kejsersnit de førse to gange.. men her 3. gang har hun fået afvide hun gerne må føde normalt, hvis det kan lade sig gøre!

Anmeld

17. april 2009

Plysbjørnen

WiitrioeN skriver:

Mit spørgsmål lyder i om man kan føde naturligt efter man har fået kejsersnit?

Ja så længe du kun har fået kejsersnit en gang kan du godt....

Anmeld

17. april 2009

Plysbjørnen

LotteN skriver:

jeg har en veninde der fødte med kejsersnit de førse to gange.. men her 3. gang har hun fået afvide hun gerne må føde normalt, hvis det kan lade sig gøre!

Jeg fik afvide af lægen på sygehuset at kom jeg igen og var gravid på jeg ikke føde almindeligt fordi jeg havde fået 2 stk kejsersnit...

Anmeld

17. april 2009

LotteN

Trold skriver:

Jeg fik afvide af lægen på sygehuset at kom jeg igen og var gravid på jeg ikke føde almindeligt fordi jeg havde fået 2 stk kejsersnit...

Hun har været inde til samtale og undersøgelse med læge, da hun fandt ud af hun var gravid igen, fordi hendes største ønske er at føde normalt... og der fik hun altså go fra lægen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.