(marts) Sut

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. april 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så har Lina i dag fået fornøjelsen, at stifte bekendtskab med - sutten Vi var lidt spændte på om hun ville have den, men det ville hun gerne. Hun sutter godt på den og når man prøver, at trække den ud giver hun modstand.

Jeg har ikke ville give hende sut før, da jeg ville være sikker på, at min amninge kørte (i forhold til mine amme-problemer sidste gang med vores søn). Men nu var hun er 23 dage gammel mente jeg ikke, at det ville give nogen problemer

Giver I andre sut??

Kh.
Katja - Lina 23 dage og Luka 18 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Diana...

Lucas blev tvunget til at få sut første dag på hospitalet de puttet sukkervand på den og så i munden på ham, han bruger den ikk så tit det kun hvis han er overtræt.

Anmeld

16. april 2009

MoarHvidovre

Hvorfor blev Lucas tvunget til, at skulle bruge sut??

Kh.
Katja

Anmeld

16. april 2009

Diana...

Fordi de skulle tage hæleprøve (mener det var det det hed) på ham og så gir de sut for at få ro

Anmeld

16. april 2009

MoarHvidovre

Ok. Der fik vi en engangssprøjte med sukkervand

Anmeld

16. april 2009

Muffinmus

ih, Victoria hader sin sut... det er bare en evig kamp at få hende til at gate den bare 10 sek inden den bliver spyttet ud igen
Så når hun ha sin trælse perioede som hun har 1 gag hver dag, så hænger hun på mig hele tiden...æv æv.

Anmeld

17. april 2009

MoarViborg

MariaE skriver:

ih, Victoria hader sin sut... det er bare en evig kamp at få hende til at gate den bare 10 sek inden den bliver spyttet ud igen
Så når hun ha sin trælse perioede som hun har 1 gag hver dag, så hænger hun på mig hele tiden...æv æv.

Maya vil heller ikke have sutten! Hun kan blive rigtig hidsig når hun finder ud af at der ikke kommer noget ud af den!

Anmeld

17. april 2009

Mca<3

Alexander bruger vist mest mig som sut Han bruger ikke sin sut i løbet af natten men den kan trøste lidt hvis jeg ikke er i nærheden ... Frækt at give sut med sukkervand på ,,, Her var det også en engangs sprøjte ,,

Anmeld

17. april 2009

Muffinmus

Ja, da min søn kom ved kejsersnit og de tog hæleprøver var det også bare sukkervand...

Anmeld

18. april 2009

morpåthurø

Min dreng Gustav blev introduceret til sutten da han var omkring 10 dage gammel. Han har et kanont suttebehov og han bliver simpelthen dårlig af al den mælk, så derfor valgte vi at prøve med sutten. Den kan godt bruges ind i mellem, men når han er rigtig gal og bare ikke vil vente mere, kan vi godt glemme at bruge sutten til noget, Så bliver han bare endnu mere gal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.