Hvor langt kan du trække maven ind? måske gravid!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.732 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Måske et mega underligt spørgsmål, men hvor langt kan i trække maven ind, så den bliver flad? Og hvor langt er i henne?

Altså er du gravid, og kan man normalt se du er gravid? Hvis du så trækker maven godt ind, kan man så se du er gravid?

Jeg spørg fordi, at jeg har haft en del "uheld" med min fyr (jeg skal ikke have råd om prævention ect.) Jeg har dog taget en fortrydelspille for noget tid siden, hvor jeg blødte ca 6 uger.  
Det sidste stykke tid er jeg bare begyndt at ligne en gravid SÅ forfærdelig meget. Men trækker jeg maven ind, er der kun en lille/normal bule. + mine madvaner er blevet SÅ elendige! Jeg spiser kager, slik osv og har aldrig før gjort det..

Jeg har en datter i forvejen, så dette skulle være 2. gang HVIS der er noget..

Jeg ved i vil sige jeg skal tage en test men det har jeg også tænkt mig. Ville bare hører hvor langt i kan trække maven ind nu når i er gravide!?

Mvh. Ano.. - Håber ikke det blev for rodet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her ku jeg skjule at jeg var gravid, ved at trække maven ind, indtil omkring uge 18! Vh stine

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her ku jeg skjule at jeg var gravid, ved at trække maven ind, indtil omkring uge 18! Vh stine

Præcis sådan et svar jeg ville have.. Men kunne du selv mærke en bule eller noget når du trak maven ind? Er du andengangs gravid?

Jeg kan bare huske noget om, at jeg kunne lægge mig fladt ned på ryggen, og så kunne jeg mærke en bule på maven som faktisk gjorde ondt at trykke let på, men husker ikke hvornår det var fra..? Men er det ikke noget med, at anden gang, kan det komme meget hurtigt til syne?

Tror ikke jeg kan regne noget som helst med den sidste blødning, for det varede som sagt, 6 uger. Så jeg tror ikke jeg kan gå ud fra den blødning..

Anmeld

3. maj 2012

StineW79

Er anden gangs gravid. Ku selv se og mærke forskel på maven fra omkring uge 12-13. Fortalte først på mit arbejde at jeg var gravid da jeg var i uge 16 og der var der ingen som havde gættet det. 

Første gang ku jeg ik skjule det fra omkring uge 12-13 stykker.

Nej ka godt se at set hele må være lidt usikker for dig, lige nu. Bliver da spændene hva en test sige! Vh stine

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Er anden gangs gravid. Ku selv se og mærke forskel på maven fra omkring uge 12-13. Fortalte først på mit arbejde at jeg var gravid da jeg var i uge 16 og der var der ingen som havde gættet det. 

Første gang ku jeg ik skjule det fra omkring uge 12-13 stykker.

Nej ka godt se at set hele må være lidt usikker for dig, lige nu. Bliver da spændene hva en test sige! Vh stine

Ja okay. Jeg vil slet ikke være så langt henne hvis det er, tror jeg ikke. :/ det hele er meget usikkert lige pt, men det er først de sidste par dage jeg har tænkt tanken. Alt har bare lukket imorgen, jeg har ikke bil osv så jeg kan først få en test lørdag. Men min mor sagde den anden dag, ud i det blå, altså hvis man ikke kendte dig, ville man altså tro du var gravid! Og efter det har jeg lagt mærke til alle de anderledes ting der har været. Ømme bryster en-to dage, underlige og usunde madvaner, hunørsvingninger, vokset og enormt udspilet mave, ingen tålmodighed osv osv :/ Hmm. 

Anmeld

3. maj 2012

StineW79

Humm ja det ku da godt lyde som om der ku være noget i gære, når du har det sådan. Tror simpelhen ik jeg ville ku vente helt indtil på lørdag. Især ik hvis det var uønsket! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.