Jeg vil egentlig bare sige at jeg har læst dit indlæg og virkelig føler med dig!
Jeg har desværre ikke noget svar til dig, for det er vist kun din mand der kan give dig det.
Nu ved jeg ikke hvor længe der er mellem jeres børn, men skal du have svar lige nu?
Måske har han bare brug for rigtig lang eller mere tid, og måske har du bare brug for at vide at muligheden ikke er 100% lukket for et barn mere. - Altså brug for klart svar så du ikke går og piner dig selv med den usikkerhed du føler der er omkring emnet.
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men hellere tage en snak og få det afklaret 100%, så du ved hvad du har at arbejde med.
Er han absolut helt sikker på hans beslutning, eller er der en lille mulighed for et barn mere om nogle år?
Og ikke mindst forklare ham at hans små "hints" gør dig usikker.
Jeg har selv haft lignende issue et par gange i den her graviditet, da min kæreste vil have kappet stregen og IKKE ønsker sig flere børn i en alder af 25.
Det er ved at slå mig helt ud, da jeg gerne så OS som en familie med 3 børn.. Jeg er slet ikke klar til at det hele skal overståes når jeg har født 2. gang.
Held og lykke med det hele!
Ved ikke om du kan rede hoved og hale i det jeg har skrevet
Anmeld