Savnet om et barn mere.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. april 2009

Anonym trådstarter

Jeg savner og ønsker mig virkelig et barn mere, men manden ønsker ikke flere. Jeg har snakket og talt godt for "min/vores" sag, men intet hjælper. Han siger klart nej.
Dog synes jeg, at han ofte kommer med små hints. Men det siger man jo, at mænd ikke "kan". Og at det kun er kvinder, der opfatter hints.
Vi har børn sammen i forvejen og jeg kan mærke, mit bio-ur er begyndt at tikke.
Mandens "undskyldninger" munder ud i økonomi, plads og bilen.
Jeg har alle svarene på hans "undskyldninger", men når han siger, han ikke har lyst, kan jeg intet gøre.

Jeg har både "presset" ham og tiet stille. Men intet hjælper. Han siger dog, at hvis jeg ønsker mig et barn mere så meget, må vi gå fra hinanden. Men på den anden side, er det manden, der mener vi skal gemme det aflagte tøj, vugge, gåstol osv.

Kan bare gøre så ondt. Kommer man nogensinde over det savn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2009

Tynen

Jeg vil egentlig bare sige at jeg har læst dit indlæg og virkelig føler med dig!
Jeg har desværre ikke noget svar til dig, for det er vist kun din mand der kan give dig det.

Nu ved jeg ikke hvor længe der er mellem jeres børn, men skal du have svar lige nu?
Måske har han bare brug for rigtig lang eller mere tid, og måske har du bare brug for at vide at muligheden ikke er 100% lukket for et barn mere. - Altså brug for klart svar så du ikke går og piner dig selv med den usikkerhed du føler der er omkring emnet.
Nu kan jeg kun tale for mig selv, men hellere tage en snak og få det afklaret 100%, så du ved hvad du har at arbejde med.
Er han absolut helt sikker på hans beslutning, eller er der en lille mulighed for et barn mere om nogle år?
Og ikke mindst forklare ham at hans små "hints" gør dig usikker.

Jeg har selv haft lignende issue et par gange i den her graviditet, da min kæreste vil have kappet stregen og IKKE ønsker sig flere børn i en alder af 25.
Det er ved at slå mig helt ud, da jeg gerne så OS som en familie med 3 børn.. Jeg er slet ikke klar til at det hele skal overståes når jeg har født 2. gang.

Held og lykke med det hele!
Ved ikke om du kan rede hoved og hale i det jeg har skrevet

Anmeld

17. april 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg føler virkelig med dig. Må jeg spørge hvor mange børn I har i forvejen?

Jeg kunne da forstille mig at hvis I har flere end 2 i forvejen så er det rigeligt for de fleste mænd... Men hvis han bare er overvældet over den første så giv ham tid og bliv ved med at tale sammen om det (ikke skændes eller plage)...

Først og fremmest stort knus til dig!!!

Anmeld

25. april 2009

Miamaja

saa maa i gaa hvert til sit. laengere er den ikke. det er ikke rimeligt at tvinge den anden part til noget uanset hvad.

saa held og lykke med at mode den naste mand derude

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.