løb på tid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er startet med at løbe - har løbet 2 dage i træk. I dag satte jeg en gps til, der kunne måle vej og tid. Jeg løb (og gik skiftesvis efter et løbeprogram) 2,7 km på 21 min.

Jeg synes jo det er herre hurtigt  men hvor hurtigt "plejer" man at løbe små 3 km på?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

annec

Anonym skriver:

Hej

Jeg er startet med at løbe - har løbet 2 dage i træk. I dag satte jeg en gps til, der kunne måle vej og tid. Jeg løb (og gik skiftesvis efter et løbeprogram) 2,7 km på 21 min.

Jeg synes jo det er herre hurtigt  men hvor hurtigt "plejer" man at løbe små 3 km på?

Ja løber 3 km på 18-19 min :-)

Anmeld

3. maj 2012

Anonym trådstarter

annec skriver:

Ja løber 3 km på 18-19 min :-)

løber du hele turen? Og hvor længe har du løbet?

Anmeld

3. maj 2012

annec

Anonym skriver:

løber du hele turen? Og hvor længe har du løbet?

Nej løber ik elle turen. Har løbet i halvanden mdr ca. Men min veninde har løbet i 4 mdr og løber 5 km på 40 min

Anmeld

3. maj 2012

Dinna88

hvis du starter løb op fra bunden af, så vil jeg bestemt ikke anbefale dig "bare at løbe" - der ligger et kanon godt løbeprogram for begyndere på nettet, jeg gerne  vil finde hvis det er

Vi løber alle forskelligt - jeg løber f.eks. langsomt, da det er det der passer bedst til min krop. At gå hurtigt er omkring 7 km/t, men jeg har faktisk været helt oppe på 13 km/t.   

Anmeld

3. maj 2012

La´chrissen

Hej

For det første, husk en hviledag mellem hver løbetur Din krop har brug for det.
Når man først er kommet i god form siger man ca 50-60 min om 10 km.
Så det er en fin start
Evt kombiner ,med anden motion så kondien bliver opbygget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.