Hjææælp, Rose vil ikke sove..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Frøken J.

Arghhh!!! Det går SÅ godt med Rose og nætterne. Men fra i dag til søndag passer jeg hus og hund hos min far, da han og min bonusmor er til min kusines begravelse i England.. De har købt en fin rejseseng til Rose, men vil hun sove i den? Eller overhovedet? Nej!!! Hun har ikke sovet siden kl. 14 og er døøøødtræt, men vil bare ikke give sig hen.. Når hun endelig falder i søvn vågner hun igen efter 5 min. og vil ikke sove videre. Er ret sikker på det nok er de anderledes omgivelser, den anderledes seng, anderledes lyde og lugte. Men jeg bliver idiot, jeg skal jo være her til søndag!!!

Hvad gør jeg? Den eneste løsning jeg kan se er at ligge mig med hende i dobbeltsengen, men så skal jeg i seng nu, og det gider jeg ærlig talt ikke!! Plus jeg ikke sover så godt ved siden af hende..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Janni.

Har du ikke hendes barnevogn med? For så vil jeg da bruge den som seng, evt tage kassen af og lade hende sove i den. 

Den kender hun jo. 

Anmeld

3. maj 2012

Frøken J.

Janni. skriver:

Har du ikke hendes barnevogn med? For så vil jeg da bruge den som seng, evt tage kassen af og lade hende sove i den. 

Den kender hun jo. 

Hun har aldrig været særlig begejstret for at sove i vognen, så den virker ikke.. har forsøgt

Anmeld

3. maj 2012

Janni.

Frøken J. skriver:

Hun har aldrig været særlig begejstret for at sove i vognen, så den virker ikke.. har forsøgt

Bum bum.. Den er sq svær, det må jeg give dig ret i. Jeg kan sagtens forstå at du ikke vil gå i seng samme tid som Rose, dagen/aftenen er jo stadig ung for os voksne. 

Har du prøvet at ligge noget i sengen som dufter af hende selv og dig? Hmm ja det har du sikkert allerede prøvet. 

Åh håber hun snart finder ro.  Sov nu lille rose. 

Anmeld

4. maj 2012

Gry91

Vi har heller ikke kunne få Oliver til at sove, vores sp mener det kan være pga varmen han sover i hvert fald meget bedre i dag hvor det er køligere! Måske det kan være samme problem ?

Anmeld

4. maj 2012

Chris86

Hvis hun falder i søvn ved dig, kan du så ikke flytte hende over i sengen efterfølgende?
Sådan gør vi, når vi er hos mine forældre og hun skal sove i rejseseng... Ellers gider hun ikke...

Anmeld

4. maj 2012

LR85

nu ved jeg ikke hvor langt soveværelset er fra stuen, men jeg har gjort det a jeg har lagt mig med min søn til han er faldet i søvn i vores seng, og så listet ud.

Hvis han er vågnet, hører man det jo hurtigt, og så er jeg skyndt mig derind og lagt mig lidt igen. Men oftest er han ikke vågnet før jeg så er gået i seng og puttet mig ind til ham.

Anmeld

4. maj 2012

Frøken J.

LR85 skriver:

nu ved jeg ikke hvor langt soveværelset er fra stuen, men jeg har gjort det a jeg har lagt mig med min søn til han er faldet i søvn i vores seng, og så listet ud.

Hvis han er vågnet, hører man det jo hurtigt, og så er jeg skyndt mig derind og lagt mig lidt igen. Men oftest er han ikke vågnet før jeg så er gået i seng og puttet mig ind til ham.

Jeg vil ikke forlade hende i dobbeltsengen, for desværre har vi en gang oplevet hun faldt ned fra vores seng trods hun var stablet op med dyner.. hun kravler og er over alt så det er for farligt. Og vågner hvis man flytter hende :O

Anmeld

4. maj 2012

Janni.

Hvad endte det med igår? Hvordan fik du hende til at sove?

Anmeld

4. maj 2012

LR85

Frøken J. skriver:

Jeg vil ikke forlade hende i dobbeltsengen, for desværre har vi en gang oplevet hun faldt ned fra vores seng trods hun var stablet op med dyner.. hun kravler og er over alt så det er for farligt. Og vågner hvis man flytter hende :O

Det kan jeg godt forstå.

hmm, ja, så er den svær.

Det lyder som om den eneste mulgihed er a gøre hende glad for rejsesengen, leg i den, læg bamer i, læs højt og gør det dejligt... og derefter håb a hun synes den vil være fantastisk a sove i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.