Jordemor for sidste gang..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

437 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

EKBJ

Jeg var idag til jordemor for sidste gang (39+2).. 

Lille Lucas blev skønnet til 3300g og sidder nu fast med hovedet!

- fik også en tid til igangsættelse d. 18 maj hvis han ikke er kommet ud inden.. hvilket vi selvfølgelig  fingre for at han er.. 

Men ellers havde han det bare super godt der inde! 

Jeg render stadig rundt og leger med hunden i haven og går lange ture.. utroligt jeg kan blive ved med at have overskud til det..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Guldimaven

det er fordi din krop er ung og frisk! Jeg kan næsten også det jeg plejer at kunne og det siger jordemoren er fordi at kroppen er i den fødedygtige alder..

Anmeld

3. maj 2012

EKBJ

Guldimaven skriver:

det er fordi din krop er ung og frisk! Jeg kan næsten også det jeg plejer at kunne og det siger jordemoren er fordi at kroppen er i den fødedygtige alder..

Det er utrolig når man tænker på alle de kvinder der har bækkenløsning og knap nok kan gå.. Og jeg kan løbe rundt i haven med runden og lege.. dog er trapperne op i lejligheden igen ikke lige min farvorit.. 

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

EKBJ skriver:

Det er utrolig når man tænker på alle de kvinder der har bækkenløsning og knap nok kan gå.. Og jeg kan løbe rundt i haven med runden og lege.. dog er trapperne op i lejligheden igen ikke lige min farvorit.. 

Ja, det forstår jeg heller ikke..  Jeg går også rundt ude i haven, og kan næsten alt..  Dog bliver jeg da forpustet..  OG det skal så siges, at selvfølgelig kan jeg da mærke jeg er gravid, men andet ville da også være mærkeligt!

Anmeld

3. maj 2012

EKBJ

Guldimaven skriver:

Ja, det forstår jeg heller ikke..  Jeg går også rundt ude i haven, og kan næsten alt..  Dog bliver jeg da forpustet..  OG det skal så siges, at selvfølgelig kan jeg da mærke jeg er gravid, men andet ville da også være mærkeligt!

Ja for søren det ville det da!.. Du er jo også ved at være langt henne.. 

Anmeld

3. maj 2012

Guldimaven

EKBJ skriver:

Ja for søren det ville det da!.. Du er jo også ved at være langt henne.. 

Ja, men ikke så langt som dig. Er bare mega spænt på hvornår min lillemand vil til verden! Din han må da snart vil ud!

Anmeld

3. maj 2012

JH12

Dejligt med et sidste jordemor besøg, jeg har mit sidste på tirsdag hvor jeg har termins dato.. Men håber selvfølgelig ikke det bliver nødvendigt.
dejligt du har en dato for igangsættelse hvis du ikke skulle have født inden..

Og skønt han sidder fast nu, og god vægt de har skønnet ham til..

Man skal jo ikke klage når man stadigvæk kan bevæge sig

Jeg er en af dem med bækkenløsning, men jeg kan stadigvæk bevæge mig en masse.. de sidste par dage har jeg gået ture på omkring 10-11 km. hver dag, plus jeg svømmer en masse.. MUMS, jeg klager ikke

Anmeld

3. maj 2012

EKBJ

Joyce1986 skriver:

Dejligt med et sidste jordemor besøg, jeg har mit sidste på tirsdag hvor jeg har termins dato.. Men håber selvfølgelig ikke det bliver nødvendigt.
dejligt du har en dato for igangsættelse hvis du ikke skulle have født inden..

Og skønt han sidder fast nu, og god vægt de har skønnet ham til..

Man skal jo ikke klage når man stadigvæk kan bevæge sig

Jeg er en af dem med bækkenløsning, men jeg kan stadigvæk bevæge mig en masse.. de sidste par dage har jeg gået ture på omkring 10-11 km. hver dag, plus jeg svømmer en masse.. MUMS, jeg klager ikke

Det er da bare så skønt med lange gåture!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.