Tænder..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik dine børn tænder??

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

4.894 visninger
21 svar
0 synes godt om
16. april 2009

stine_olesen

Hvornår fik jeres børn egentlig tænder??

Jeg har en 3 mdr gammel søn nateop i dag og den sidste uges tid er han begyndt at blive meget urolig og vil ikke sove til middag, han er tilgengæld begyndt at bide meget i sin egen hånd og min finger, han har savlet meget den sidste måned tid godt nok, men kan det virkelig være rigtg han allerede får tænder så tidligt?? Han er meget stor af sin alder og vi er også begyndt med alm mad/grød da han simpelthen var så enormt sulten at han ikke kunne sove mere end et par timer ad gangen før han skulle spise igen med det resultat at han jo har mad til op over begge øre og gylper det meste ud igen, man kunne høre hvordan det svilpede i ham, os det er ikke fordi der ikke er kraft i modermælken næ nej han er en stor dreng bare sulten
Men som sagt kan det virkelig være rigtig han får tænder allerede???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. april 2009

Stumpen

Mathilde var knap omkring et år inden den første brød igennem..

Anmeld

16. april 2009

saxa

Yasmin var omkring 3½ måned da de første to tænder brød igennem.. derefter er det gået hurtigt.. Hun bliver 1 år om en måned (Lige præcis idag) Og hun er ved at få 2 kindtænder, som lige er tittet frem.. Så nu er hun oppe på 10 tænder...

Anmeld

16. april 2009

g.seerup

mangler en mulighed..Mathilde var 14 mdr inden hun fik den første tand, men så kom de nærmest også på en gang..

Anmeld

16. april 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Min datter var 4 måneder og min søn var 3 måneder, så det var rimelig tidligt.

Min datter har så også allerede tabt 2 tænder selvom hun endnu kun er 4 år.

Anmeld

16. april 2009

Mutti2

Det kan sagtens være tænder. Nogen børn fødes faktisk også med tænder (av av av for en amme-start )

Men det er slet ikke unormalt at børn kan få tænder i 3 mdrs alderen.

Hvis han begynder at skrige meget og du kan se det er gummerne, kan man på apoteket købe noget til at lindre det (håndkøb).

Knus Pernille

Anmeld

16. april 2009

Miamaja

det er MEGET forskelligt!!! vores var 7 mdr. men jeg var 2 mdr gammel da jeg fik min forste tand - saa der er ingen general alder for det med taender.

men puuuha de gor ondt synes babyerne at synes

Anmeld

17. april 2009

Sara.

Lærke var næsten 10 mdr da hun fik sin første tand.... nu er hun 18 og har de 4 i midten og en kind tand i hver side øverst... og nederst har hun kun de to i midten... hehe... men en kindtand i hver side er næsten igennem

Anmeld

17. april 2009

Sara.

ps man har ikke kunnet mærke på Lærke når hun får tænder... slet ikk

Anmeld

17. april 2009

vanessa

min søn var 5 mdr....gammel....da han fik sin første tand.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.