Hjææælp igen. :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Anonym trådstarter

Nu har jeg gået rundt i 2 - 3 dage med rigtig mange plukveer nogen strammer lidt og andre rigtig meget så det gør lidt ondt.. 

mon jeg snart går i fødsel eller .. er 39+4. 

og min dreng vejer godt og vel 4 kg fik jeg afhvide idag. ordentlig basse'dreng. 

også lige en anden ting. gør det ikke bare pisse ondt og føde ligemeget hvad. man mærker da ikke forskel hvis barnet lige vejer 800 til 1000 gram mere end et andet barn vel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

Gaia

Lyder som om noget er på vej og ja det er ikke vægt størrelsen der gør mest ondt, men hovedomfanget og det skulle gerne være ens uanset om barnet vejer 3000 eller 4500. men ja det gør ondt at føde, men heldigvis kommer vi jo igennem det glæd dig det er sådan en intens og fantastisk oplevelse

Anmeld

3. maj 2012

Muffinmus

De fleste får mange plukveer om til de rigtige veer, så det er gode tegn på at kroppen gør sig klar til en kommende fødsel.

Og jo, det gør herre naller at føde uanset om det er 3200 eller 4200 da hovedet er det værste og de fleste børn har samme hovedstr i starten.Men kommer vi op på + 4500 kan det jo godt have lidt betydning da der så kommer meget sul på:-)

Men alt mærkes forskellligt. For mig var det ikke det værste at få dem ud, veerne var de værste...vil hellere presse 10 unger ud end have veer i 10 timerHADER veer så meget det ikke kan beskrives.

Anmeld

3. maj 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Tag det roligt og prøv at mærke din krop, det hele skal nok gå godt!

Vi er skabt til at føde

Husk at hvile så meget du kan (du ved ikke hvornår du får muligheden igen) Og når veerne kommer så koncentrer dig om vejrtrækningen, det hjælper virkelig meget!

Glæd dig, det er en fantastisk oplevelse!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.