Michalala skriver:
Vi har en ikke lille bil og en lille lejlighed. Så hvor gerne jeg end ville have en stor og dejlig barnevogn, har vi fundet frem til at en kombivogn med drejehjul må være den bedste løsning for os.
Vi har kigget på Emaljunga City Nitro og Babyjogger City Mini GT (evt. Elite).
Babyjogger virker meget meget nem at pakke sammen, men her kan klapvognsdelen ikke vendes. Det kan den City Nitro.
Mon nogen kan hjælpe mig med dårlige/gode erfaringer med disse vogne? Hvor tærrengående er de (på brosten og skovstier)?
Eller eventuelt nogen der har et godt bud på en anden god kombivogn med drejehjul?
Jeg er en ret ny bruger af Nitro City men jeg ELSKER den. Jeg var skeptisk for drejehjul, men har ikke fortrudt det ét sekund.
Vi har haft den med i sommerhus og kørte både på stranden og grus uden de store problemer - ja okay, hvis du kørte ind i en sandbanke sad den fast, men hvor ofte gør man lige det til hverdag?

Du kan låse hjulene og det fungerer upåklageligt.
Eneste dårlige ting ved den er, at kurven nedenunder er svær at komme ordentlig til og at det ene hjul larmer, men det skulle kunne fikses med lidt olie, siger de i babysam

Men det er bagateller i forhold til komforten, synes jeg
Anmeld