De magiske 8 uger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

528 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. maj 2012

Miss BananaHammock

Lige et oplæg mere herfra - dejligt at nyde solen og baby.dk sammentidig

Imorgen er jeg 7+0 altså går jeg ind i uge 8, og jeg ved ikke hvorfor men det virker magisk beroligende jeg skal først se hjertelyd på mandag, men tanken om 8 uge tricker en følelse i mig der siger at det nok skal gå og at vores spir har det fint og vokser som den skal.

Det burde jo nok først være ved uge 12, for mig er uge 8 bare godt. Dont ask mé why

Andre der har haft nogle perioder hvor alt bare var mere lyst end andre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

jcbaby

Dejligt du snart skal til TS, jeg har selv lige idag fået en positiv blodprøve efter vores 2. ICSI, så dejligt, men mærke ikke rigtig nogle symptomer - Har du symptomer eller?

Anmeld

3. maj 2012

Miss BananaHammock

jcbaby skriver:

Dejligt du snart skal til TS, jeg har selv lige idag fået en positiv blodprøve efter vores 2. ICSI, så dejligt, men mærke ikke rigtig nogle symptomer - Har du symptomer eller?

STort tillykke

Jeg har ikke haft så mange symptomer. Kun alm. ligamentsmerter, voksende bryster og lidt brystspæmdinger. Dog døjer jeg med rygsmerter og frygter lidt det også er graviditetsrelateret. Men håber det forsvinder.

Anmeld

3. maj 2012

jcbaby

Jeg har nemlig kun ligasmerter.. Jeg synes bare jeg er så bange for at det går galt, hvis du forstår. Er rigtig glad men også bange for at glæde mig for tidligt. Har du det også sådan? 

Anmeld

3. maj 2012

Miss BananaHammock

jcbaby skriver:

Jeg har nemlig kun ligasmerter.. Jeg synes bare jeg er så bange for at det går galt, hvis du forstår. Er rigtig glad men også bange for at glæde mig for tidligt. Har du det også sådan? 

Sådan har jeg det også. Tror det er meget normalt når vi nu har kæmpet så meget for at blive gravide. Jeg trøster dog mig selv med at ægget er udvalgt blandt en håndfuld og at det var det bedst så må det også overleve :0)
Men jeg ser meget frem til TS på mandag og kommer nok også til at købe en ekstra scanning i uge 10 bare for ikke at komme til NF også fonde ud af den er død i mellem TS og NF.
Men ja det er vist helt normalt at grue den første tid. Men sørg for O's og nyd den for ligegyldig hvad der sker, så kan vi ikke gøre hverken fra eller til, og tanken om at ser vokser en lille spir i maven giver så meget glæde!!

Anmeld

3. maj 2012

Kofoed.

Jeg blev helt rolig, da vi så det lille hjerte slå, derefter var der bare en ro. Eller snare to hjerter. Men frygter meget, hvordan det bliver næste gang, tror jeg vil nyde maven når de første spark kommer, men indtil da, ja jeg ved det ikke. Håber alle scanningerne kan berolige mig.

Anmeld

3. maj 2012

Faith

Jeg blev først helt rolig da jeg så hjerteblink. Måtte skannes 3 gange før der var noget at se og troede ikke på det blev til noget.

Men det er noget med at når man først har set blink stiger chancerne for at få et barn ud af det markant. Så når du har set blink på mandag tror jeg du kan tage det helt roligt

Pøj pøj

Anmeld

3. maj 2012

jcbaby

Tror du har helt ret!! Og det er jo også rigtigt at man skal nyde den gode nyhed, det vil jeg virkelig prøve Held og lykke på mandag, er sikker på det kommer til at gå godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.